Hvilke bleier foretrekker dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
libero. pampers fungerer dårlig her, lekkasje.

Pampers for øyeblikket hvertfall. Hadde mye lekkasje med Libero. Føler dessuten at Pampers er mykere. Libero føles så stive...

Libero. Pampers føles så våte ut når hun har tissa :/

Synes Pampers kjennes våtere ut, men Libero er så innmari stive... Foreløpig bruker vi Pampers pga de er mykere, så bytter vi bleie ved amming (hver tredje time).

Rema sine! Synes Pampers har en ekkel kjemisk lukt og med Libero ble det oftere bæsj på klærne av en eller annen grunn :-(

Rema sine! Synes Pampers har en ekkel kjemisk lukt og med Libero ble det oftere bæsj på klærne av en eller annen grunn :-(

Syntes også at pampers hadde en helt forferdelig lukt. Nesten som neglelakk fjerner når det var tiss i bleia. Her fungerer libero helt flott for den lille tøtta mi. :)

Libero, aldri likt pampers på noen av barna mine.. Stompen blir mer rød og sår av de bleiene..

Syntes også at pampers hadde en helt forferdelig lukt. Nesten som neglelakk fjerner når det var tiss i bleia. Her fungerer libero helt flott for den lille tøtta mi. :)
Synes jeg har lest et sted at tisset kan få en acetonliknende lukt, hvis det er litt lenge siden bleia ble skifta eller noe sånn. Men mulig at Pampers'ene forsterker effekten, det er jo noe balsam i dem? Hvilket er litt av grunnen til at vi ligger unna disse bleiene, vil helst ikke bruke ting som er tilsatt så mye rart. Synes også passformen på Libero er bedre, men litt stive så tenker å prøve Rema 1000 sine etterhvert :)

Vi bruker pampers her. Jeg hadde store forhåpninger tul Libero siden de har blitt endret siden storebror var baby, men passformen er nok litt feil for vi opplever ofte lekkasjer de gangene jeg prøver dem. Enig i at lukten fra pampersbleiene ikke er noe særlig betryggende, men de passer mini best. MEN, Rema sine er ikke prøvd her i huset, så kanskje de kan være et alternativ :)

Back
Topp