Hvilke bleier er bra?

Førtis78

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Så mange år siden jeg har hatt små at jeg er helt ute av bleiedansen

Hvilke er bra?

Billigmerke og dyrere merke?

Så mange år siden jeg har hatt små at jeg er helt ute av bleiedansen

Hvilke er bra?

Billigmerke og dyrere merke?

Får si at uttrykket smaken er som baken passer bra her ;)

Dere må bare teste, min erfaring er at dyre og billige er like bra, det er passformen til barnet som er avgjørende. Mange like Rema 1000 sine for eksempel og de passer bare ikke til min gutt, så vi bruker lillego (kiwi sine billigbleier)
Brukte libero da han var nyfødt, men fant fort ut at prisen ikke trenger å ha så mye å si, så dermed betaler jeg heller mindre for like god kvalitet :)

Her i huset bruker vi Libero etter å ha prøvd diverse andre. For mye lekkasjer med Lillego og Rema 1000 sine. Gjelder bare å prøve seg fram og finne bleiene som passer deres barn :)

Rema 1000 sine egne bleier, Lev vel, er favoritten her også!

Kiwi sine Lillegull-bleier er også OK, samme med Libero

Får si at uttrykket smaken er som baken passer bra her ;)

Dere må bare teste, min erfaring er at dyre og billige er like bra, det er passformen til barnet som er avgjørende. Mange like Rema 1000 sine for eksempel og de passer bare ikke til min gutt, så vi bruker lillego (kiwi sine billigbleier)
Brukte libero da han var nyfødt, men fant fort ut at prisen ikke trenger å ha så mye å si, så dermed betaler jeg heller mindre for like god kvalitet :)
Dette! De forskjellige bleiene passer forskjellig på barna, vi har vært heldig og kunne brukt alle typer på begge våre :happy:

Libero er favoritten her nå, men de er jo dyre.
En periode var Änglamark best, og de koster en brøkdel :)

Synes det var supert å bestille de gratis babypakkene som inneholdt litt ulike bleiepakker så vi fikk testet litt forskjellig. Det er som endel andre skriver. Nok veldig forskjellig fra barn til barn.

Her liker vi best libero. De holder rett og slett best på»innholdet i bleia uten at det blir lekasje.

Kjøper kun bleier på kiwi så vi kan bruke bleiekorter å få hver 4 pakke gratis:-) da blir det litt billigere i lengden.

Rema 1000 passet dårlig på jenta mi, det ble alltid lekasje oppover ryggen. Synes forøvrig det virket som både lillego og rema 1000 sine bleier absorberte dårligere enn libero sine bleier også. De ble liksom «våte» på en anen måte.

Det hender at det blir lekasje på libero bleiene også altså, men det er mye skjeldenere og stort sett skjer det bare når hun ikke har bæsjet på 3-4 dager og det plusselig kommer en bæsjebleie som er at stor at man sikkert kunne fylle 3-4 bleier med den. Da må det liksom bare flyte over da samme hvilken bleie man bruker.

Prøvde pampers, men vi var ikke fan av den nettingen på innsiden av bleiene, den hadde en tendens til å henge seg fast i huden til lille.

Synes det var supert å bestille de gratis babypakkene som inneholdt litt ulike bleiepakker så vi fikk testet litt forskjellig. Det er som endel andre skriver. Nok veldig forskjellig fra barn til barn.

Her liker vi best libero. De holder rett og slett best på»innholdet i bleia uten at det blir lekasje.

Kjøper kun bleier på kiwi så vi kan bruke bleiekorter å få hver 4 pakke gratis:) da blir det litt billigere i lengden.

Rema 1000 passet dårlig på jenta mi, det ble alltid lekasje oppover ryggen. Synes forøvrig det virket som både lillego og rema 1000 sine bleier absorberte dårligere enn libero sine bleier også. De ble liksom «våte» på en anen måte.

Det hender at det blir lekasje på libero bleiene også altså, men det er mye skjeldenere og stort sett skjer det bare når hun ikke har bæsjet på 3-4 dager og det plusselig kommer en bæsjebleie som er at stor at man sikkert kunne fylle 3-4 bleier med den. Da må det liksom bare flyte over da samme hvilken bleie man bruker.

Prøvde pampers, men vi var ikke fan av den nettingen på innsiden av bleiene, den hadde en tendens til å henge seg fast i huden til lille.
Av og til flyter det over uansett, ja :hilarious:

Smaken er som baken og det som passer naboens barn passer nødvendigvis ikke ditt :) Så det er ganske håpløst å svare på.

Bruker tøybleier.

Men av ferdigbleier foretrekker jeg Coop Anglamark sin passform. På eldste dugde kun libero og coop. På mellomste var det libero og rema 1000 sine. Men på yngste er det coop som funker.

Libero touch er den beste ♡ har prøvd mange billig merker men det ble enten søl,eller hun ble sår

Back
Topp