Hvilke bleier er best?

B

Bellabanan

Guest
Hvilke bleier bruker dere? Fornøyd med hvilket som helst merke?
 
Her funker alle utenom rema sine. Men andre sverger til rema bleier.. spørs litt på kroppsform og slikt.
 
Den beste bleia synes jeg er libero touch. Men siden den er så dyr, bruker jeg den kun på natt. Rema og coop sine er de jeg bruker til daglig, mens lillego og pampers er håpløs.

Sånn er det for min unge, men det finnes ikke noen fasit. Alle unger er forskjellig, så man må bare teste seg frem. [emoji4]
 
Her funker rema sine best :)
 
Libero touch helt til vi gikk over til trusebleier. Da ble det Pampers fordi libero sine ikke var lange nok
 
Vi liker også best libero touch.

Synes den var så dyr når vi brukte størrelse 1 og 2 og kjøpte derfor heller libero newborn og synes den var grei den også, bare ikke like myk.

MEN nå som vi er på vei opp til størrelse 3 har jeg oppdaget at libero touch strl 3 koster bare 3 kr mer enn vanlig libero på Kiwi og vi få hver 4 bleiepakke gratis, så nå kjøper vi kun libero touch:)
 
Libero touch her i hus, kjøper på meny siden de har bedre tilbud enn kiwi :)
 
Hører mange sverger til Libero, men jeg merker helt ærlig ingen forskjell og gidder derfor ikke punge ut i dyre dommer for dem. Hos oss funker både Rema og Lillego fra Kiwi fint :D
 
Pampers er eneste som fungerer på vår. Noen lekkasjer, men da har hun ålt seg ut av bleien.
 
Vi bruker libero. Liker touch best fordi de er så myke. Opplever ingen forskjell på hva de «tåler». Og som nevnt over her, ikke dyrere enn «vanlig» fra str 3.
Har prøvd lillego og rema sine også, men remableiene var så stive at de gikk rett i bosset. Lillego følte jeg ble veldig kald med tiss i, pluss at de «hang litt fast» i pungen.
 
Vi liker Änglamark fra coop.
Men har også bleiebukser fra Libero, så vi bytter litt på.
 
Tøybleier! ❤️ Og så bruker vi änglamark på natt, men det er så få butikker som tar inn str 6.. :rolleyes:
 
Liker godt Libero. Kommer til å teste litt billigere merker når vi må opp til størrelse 3. Str. 1 og 2 er så billige. Handler på Kiwi, 3 Libero newborn, og Libero touch gratis (hver 4. gratis).
 
Libero touch:)
 
Bruker tøybleier. <3

Av papir liker jeg best dem fra coop änglamark.
 
Libero touch er desidert den mykeste og beste vi har prøvd, men den passer dessverre ikke formen til lillebror akkurat nå. Så da har vi testet ut alle de andre med varierende hell, og har nå landet på coop sine bleier :) De er myke, passer han godt, lukter ikke og har ikke hatt lekkasje så langt :)
 
Back
Topp