Hvilke bleier bruker dere?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ja, hvilke typer og merker? Dag og natt. Hvor gamle er ungene, og annet relevant.

Jeg har brukt tøy på begge mine, men om det blir en nummer tre slik vi håper, er bleieparken moden for oppdatering. Og verden har forandret seg, jeg handlet mest på bleieboden og hippehippo jeg...

Så, fortell meg, hva er det man bruker nå, og hvor kjøper man det?

fra app

Ingen??

fra app

Jeg aner ikke, dessverre :( lurer på det samme selv ;)

Februar-14 mamma <3

Du kan kjøpe tøybleier på f.eks. bereglede.no (har også fysisk butikk) og morsmelka.no. Det er de jeg vet om hvertfall:)

Jeg handlet og mest på hippehippo og bleieboden.

Foretrakk lommebleiene fra happy heinis, og muskut.

Lillegullbleier.no syns jeg er den norske nettbutikken med best utvalg nå. Eller har jo Kenguruloftet Motherease-ease Sandys bamboo som jeg liker godt.

Jeg lurer også på dette! Vi venter første barn i januar og vi (les: jeg *knis*) har bestemt oss for å satse på tøy fra begynnelsen.
Jeg har kjøpt inn 10 stk rumarooz lommebleier onesize, og 12 prefolds i nyfødt str + noen pul trekk. Handlet på lillegullbleier.no og er veldig fornøyd!
Tenker i tillegg å kjøpe noen forskjellige merker i lommebleier, noen formsydde, flere prefolds og noen brettebleier. Har også lyst på ullbukser som trekk :)

Men jeg har jo ingen erfaring, så vil gjerne høre fra noen som har! :)

Jeg fikk aldri taket på prefolds, som jeg trodde var så geniale, og like mye bedre brettebleier. Men andre digger prefolds da, så det er nå individuelt det.

Eg har kjøpt noen prefolds, og så ska eg kjøpe en haug med brettebleier og så tenkte eg å prøve litt forskjellige aio bleier og lommebleier :)

Back
Topp