Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ElinR
ORIGINAL: babyT?
ok.
Det er jo ikke sikkert vi får begynne enda heller da. Står jo i brevet at det pga stor pågang ikke er sikkert vi får starte opp etter første henvendelse. Ringer nå inn mens imorgen, så får jeg snakke med dem og høre når vi eventuelt kan få komme igang og hva de anbefaler.
ORIGINAL: twinanne
babyT jeg stusser litt på syklusene dine fremover, eneten så greier dere å komme igjenom et forsøk før turen så vidt det går før uke 18 eller det kan krølle seg til. Dersom starter neste syklus så blir det vel både spray og sprøyter på turen, det er bare en sjapp hoderegning. Men man kan jo forlenge nedreguleringsstiden dersom det er vanskelig da den mest normale lengden på nedregulereing er 2-3 uker såvidt jeg har kjønt.
Du for se hva de sier når du ringer inn og hva de anbefaler deg å gjøre og selvfølgelig hvordan de kan få deg inn på timeplanen, skal bli spennendes dette her og se når du kan ta din ICSI i henhold til ferie også.
ORIGINAL: babyT?
Vil gjerne høre hvordan du reagerte, og gjerne hva som står om bivirkninger i pakningsvedlegget.
Lurer også på om man kan ta litt vin til maten samtidig som man sprayer?
Mulig jeg kommer på enda flere spørsmål etterhvert, så ha tålmodighet med meg [8D]