Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den likte jeg ikke. La seg sånt hvitt belegg på speilet hos oss...
Ok, takk for svar.Den likte jeg ikke. La seg sånt hvitt belegg på speilet hos oss...
Helt enig med tacolefsene!Rema bleiene er BEST :-D
Syntes en del first price funker. Som spagetti, ris, tomatsaus, taco krydder, taco lefser etc![]()
Bare hold deg unna bacon-snacksen, den er pyton.Hmm. Når det kommer til mat så tenker jeg at smaken bør være god, selv om bedre merker smaker bedre (det synes jeg ikke er tilfelle på kjøttdeig). Det må heller ikke være skadelig. Vaskepulver o.l. Må ikke være skadelig for miljøet utover hva andre mener er. Det må også gjøre jobben uten at man trenger dobbel mengde for at det skal bli rent.Hva legger dere i "bra", egentlig? At det funker? At det ikke er dårlig kvalitet/stoffer? Begge deler? Bare nysgjerrig.
Jeg sier det er bra hvis det er like godt, eller bedre, enn det jeg brukte tidligere. Eller om familien synes det da, for jeg har virkelig ikke tenkt å smake på kaviar uansett hvor mange tester den vinner.Hva legger dere i "bra", egentlig? At det funker? At det ikke er dårlig kvalitet/stoffer? Begge deler? Bare nysgjerrig.
Var dårlig kvalitet på speilet jeg brukte det på, så kan jo være det funker bedre et annet sted. Har bare prøvd den en gang. Endte med å bruke resten til spisebordet og bordene ute etter grilling på sommeren...funket fint til det, men kjøper jif nå... Bruker baderomsprayen fra rema...Ok, takk for svar.
Best å holde seg til jif der da![]()