Hvilke billig-produkter er bra?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Kjøper du noen billige produkter du kan anbefale?
Noe du har prøvd som var dårlig?

Her kjøper vi oppvaskmiddelet til rema1000 istedenfor zalo.
Har en del som ikke går i oppvaskmaskin også:)9810-563f0-product_detail.jpg

Synes generelt at det meste av rema sine billigprodukter er bra. Tacolefser, mais, vaskepulver, spaghetti, klorin og som du sier er bleiene gode.
Saftisen til first price. (Har ikke sett den siden i sommer)

Kjøper det meste som er billig :) rema margarin, egg, vaskemidler eller mat :) sjekker innholdsfortegnelsen og er det like bra(altså ikke ekstra vann, salt, fett eller sukker), så går jeg for billig-varianten ;)

universal.jpg
Noen som har prøvd den sprayen som er til glass fra rema1000?:)

- Coop bleier
- first price håndsåpe (synes alle billig håndsåper er gode faktisk :) )
- Coop smågodt... Partymix? Ligner på bonbon ( det er faktisk de som produserer det også)

Salmiakk og klor kjøper jeg alltid billigsorten, klor er vel klor?

Alt av rema sine billigprodukter er gode!
Bortsett fra smøret! Fysj :p

Elsker at rema har så mange billigprodukter! Vi prøver alltid det billigste, og om det smaker drit kjøper vi vaneli :)

Rema bleiene er de aller beste. :D

Vi bruker mye fra rema, er fornøyd med både vaskepulveret og oppvaskpulveret. Mannen og ungene synes rema har den aller beste kaviaren, jeg synes den lukter like stygt som all annen kaviar.:meh: Bare hold deg unna bacon-snacksen, den er pyton.

Bruker coop bleier, rema sine grove baguetter, og billig pasta. Sikkert mer og. Pleide å bruke billig kjøttdeig, men det smaker jo dritt rett og slett.

Hva legger dere i "bra", egentlig? At det funker? At det ikke er dårlig kvalitet/stoffer? Begge deler? Bare nysgjerrig.

Hva legger dere i "bra", egentlig? At det funker? At det ikke er dårlig kvalitet/stoffer? Begge deler? Bare nysgjerrig.
Hmm. Når det kommer til mat så tenker jeg at smaken bør være god, selv om bedre merker smaker bedre (det synes jeg ikke er tilfelle på kjøttdeig). Det må heller ikke være skadelig. Vaskepulver o.l. Må ikke være skadelig for miljøet utover hva andre mener er. Det må også gjøre jobben uten at man trenger dobbel mengde for at det skal bli rent.
Vi kjøper coop bleier fordi vi synes de er bedre enn libero. Like bra som Pampers, men billigere. Lillemor reagerer på rema sine, da kan vi ikke bruke dem, da er de dårlige for oss.

Jeg sier det er bra hvis det er like godt, eller bedre, enn det jeg brukte tidligere. Eller om familien synes det da, for jeg har virkelig ikke tenkt å smake på kaviar uansett hvor mange tester den vinner. :P

First price sine sjokoladeputer eller hva de heter er veldig gode, smaker omtrent som smash :)
Bruker rema sine bleier og de funker best for oss :)

Vi bruker mye billigprodukter.
Alt i fra skurekrem, bleier, tacolefser, mais/sjampinjong, egg osv osv:)

Bruker rema 1000 bleier og mange andre billig produkter. Styrer unna kiwi kjøttdeigen men ellers synes jeg det er greit.

Ok, takk for svar.
Best å holde seg til jif der da;)
Var dårlig kvalitet på speilet jeg brukte det på, så kan jo være det funker bedre et annet sted. Har bare prøvd den en gang. Endte med å bruke resten til spisebordet og bordene ute etter grilling på sommeren...funket fint til det, men kjøper jif nå... Bruker baderomsprayen fra rema...

Back
Topp