Hvilke billig produkter bruker du?

Krølla82

Forumet er livet
Hvilke first price, landlord,xtra etc produkter har du testa ut? Er du fornøyd/misfornøyd?

Jeg har prøvd oppvaskmaskin middelet til landlord og det funker veldig bra det. Og landlord dopapir. Kjøpte firstprice skure svamper her om dagen og kjøkken kluter og de er også helt ok. Har ikke prøvd noe særlig med matvarer enda, men kommer til å prøve etterhvert.

Ingenting. Er ekstremt skeptisk til sånt. Er i fast tro at man får det man betaler for..

Spiser bare xtra potetstappe.. Bedre enn mills[:D]
Også bruker jeg sånn billig kluter, skuresvamper og oppvaskhansker..

Ingen

ORIGINAL: Labambie

Ingenting. Er ekstremt skeptisk til sånt. Er i fast tro at man får det man betaler for..

[:)]

Å bruke landlord oppvaskmiddel og vaskepulver ble en dyr erfaring her i huset. Måtte ha reperatør på begge deler, og det ble konstatert at begge var tette pga uoppløst vaskemiddel.[:'(] Så aldri mere.
Men bruker skurekrem, vaskekluter, og tørkerull fra firstprice+ div pålegg.

Masse first price matvarer, eneste jeg har vært misfornøyd med er wienerpølsene, resten er helt som vanlig.
Egg feks. hvordan skal de liksom være dårligere??

First price sine våtservietter som forresten kom bedre ut i testen på grønn hverdag enn natusan. Bruker den til å fjerne sminke.

First Price sine baguetter er kjempe gode, det samme er hvitløks baguettene.

Osten er grei nok, men er såkalt "kunstig" ost. Så den brenner seg fortere.

Men isen synes jeg ikke er spisende. Smaker kunstig, men hver sin smak.

Den brune brusen er bedre enn villa champange sier mange. Samme med appelsin brusen.

First price potetgull er det samme som fra maarud.

Jeg er for slike produkter, men man må prøve seg fram til de man selv liker. F.eks mais, der benytter jeg de fra rema 1000. Er ikke alltid det gjelder at man må batale for det man får, men man må ha prøvd ut en del produkter, noen styrer jeg unna, mens andre har jeg ingen betenkligheter på.

Ingen.

Vi kjøper en del Firstprice-produkter, bortsett fra kjøttproduktene. Til og med osten er ok nok. Ikke den raspa til pizza, men den som er i skiver er grei nok til ungene i alle fall, de klager ikke. Jeg klarer absolutt ikke tomatsuppen, det var noe av det styggeste vi har prøvd tror jeg. Noen sinne. Ikke spaghetti-sausen heller, den er også grusom. Men baguettene er knallgode!

Bruker det vi får tak i. Mesteparten er like bra eller bedre enn de dyrere produktene.

F.eks. bruker vi first price bleier og er kjempefornøyd[;)] Har brukt både Libero og Pampers tidligere og ikke vært fornøyd pga lekkasjer, passform, m.m.

first price appelsin brus! nam!

ICA oppvask maskin tabletter - er passelig fornøyd med dem
Pluss coop extra vaskepulver- vi tåler det så da sparer jeg heller penger på å handle billig pulver, hehe[:D]

ORIGINAL: Senator Malin

First price ostepop! GOD DAMMIT den er gooood!

Den er jo såååå jævlig salt!

Men jeg liker den litt altså.

ORIGINAL: *Meya*

ORIGINAL: Senator Malin

First price ostepop! GOD DAMMIT den er gooood!

Den er jo såååå jævlig salt!

Men jeg liker den litt altså.

den må tydeligvis testes ut. Og baguettene.

Landlord håndsåpe er god. Mild lukt, bruker den til kjøkken-hånd-såpe. First Price sin kokt skinke er god. Kommer ikke på mer.

First Price sine våtservietter er grusomme!! De har så mye gøgg i seg at de skummer og de STINKER, ikke minst. Trodde jeg skulle spy! Syltetøyet deres er sukker med fargestoff....ikke langt ifra hvertfall. Bleiene er de mest uformelige jeg noensinne har prøvd, fans ikke litt strech i de engang.

Fist price kyllingfilet, selvsagt. De leveres av prior, bare i en annen embalasje. Bananer er det samme. Grønnsaksblanding produseres på samme bånd som dyrere og eneste forskjell er pakningen. Det meste av matvarer, siden det er akkurat det samme produktet som det dyrere.

Liker ikke billig toalettpapir:)

kjøper "coop"-osten, knallgod og mye bedre enn synnøve finden spør du meg. Kjøper også mais og masse annen hermetikk av billigvariantene (coop, x-tra, landlord osv.). Synes Coop-syltetøyet er veldig godt, og handler også de store 1-liters bøttene med syltetøy fra billigmerkene når jeg f.eks skal bake. Handler alt av kluter, skrubber, bakepapir, plastfolie o.l. i billigmerker. Merker absolutt ingen forskjell på det og de "dyre" merkene. Enkelte grønnsaker som løk og poteter som kommer i store pakkninger handler jeg i billigmerker.
Av matvarer kan jeg kjøpe ostesnitzler, noen pølser, karbonader, koteletter og litt til (alt i Coop da, har obs som nærmeste nabo). Kjøpte en stund alt av pålegg fra coop, men etter å ha vært uheldig med flere pakninger etter hverandre så gikk jeg tilbake til Gilde [:)]

Spiser en god del av X-tra maten på Mega, Ingen forskjell !!!!
Til og med kjøttkakene va bra.

Prøvde Landlord skurekrem...for å spare 10 kroner.
drit.
Gikk over til Jif igjen.

Spiser ikke nåt First Price, euroshopper og europris ting...[&o]

Bruker first price bleier, hånsåpe, dusjsåpe, toalettpapir, leverposteien, egga, osten og våtserviettene. Den frukt brusen de har er drit god. Pizzan er heller ikke så værst.

Back
Topp