Hvilke Bh bruker dere?

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Jeg sliter med å finne en behagelig Bh...har allerede gått opp fra 75b til 85c. Kjøpte ny Bh i romjula og den var kjempefin og behagelig på i ca 1 uke. Nå klarer jeg ikke å bruke spile-Bh da brystene er så vanvittig ømme, og sliter med å finne uten spiler som ikke ser ut som noe bestemor ville brukt...har prøvd amme-bh men følte ikke jeg var heeelt der riktig ennå emoticon Flere som har samme problem? 

Bruker 80/85 DD fra lindex... Synes de er gode...

Er vel snart der tenker jeg, for brystene har blitt veldig store gitt. Merker at de fyller bh'en kan du si. Her går det i spilebh'er, så kan ikke hjelpe deg.

Marian87 skrev:
Jeg sliter med å finne en behagelig Bh...har allerede gått opp fra 75b til 85c. Kjøpte ny Bh i romjula og den var kjempefin og behagelig på i ca 1 uke. Nå klarer jeg ikke å bruke spile-Bh da brystene er så vanvittig ømme, og sliter med å finne uten spiler som ikke ser ut som noe bestemor ville brukt...har prøvd amme-bh men følte ikke jeg var heeelt der riktig ennå emoticon Flere som har samme problem? 

Hei! Du børr handle i en skikkelig undertøysbutikk for om du har temin i september kan du umulig ha gått opp så mye i ryggmål . 75 til 85 ..... Du har helt sikkert samme ryggmål nå somfør så få tilpasset riktig skål ent har du brukt feil bh tidligere ....Alle skikkelige undertøysbutikker tilpasser bh til deg (om su synes det dyrt så kan du jo bare få tilpasset str og si du skal tenke på det for å gå å handle ett annet sted. Billigkjeden Pieces tilpasser bh for deg )

Jeg bruker bare sports Bh nå jeg, fordi jeg har så vondt i puppene..

I utgangspunktet har jeg de siste årene bestilt fra brastop.com, men har kjøpt på Lindex de siste gangene.
Dog er de jeg har kjøpt på Lindex liitt knappe i cupen..
Er ikke så øm at det er helt forferdelig, så jeg bruker spile-bh.. Men Lindex har vel noen greie uten spiler tror jeg..?

jeg bruker kun sports bh nå som jeg er gravid. takler ikke spile bh nå.

får kanskje vurdere sportsBh, kjøpte en på Lindex uten spiler men man må jo ha flere par så er fortsatt på leting etter en ny favoritt som ikke ser så ille ut!

jeg bruker mye pierre roberts sine. dem holder dem godt på plass og er veldig behgaelige og ha på seg.

Jeg bruker en ganske stor størrelse i cup fra før, så nå kommer jeg nok til å måtte fortsette å kjøpe på change. Jeg bruker ammeinnlegg i ull også siden jeg er ekstremt ømog får vondt under temperatur endringer.

Shiry skrev:
Jeg bruker en ganske stor størrelse i cup fra før, så nå kommer jeg nok til å måtte fortsette å kjøpe på change. Jeg bruker ammeinnlegg i ull også siden jeg er ekstremt ømog får vondt under temperatur endringer.

Hvis du veit nøyaktig hvilken str. du bruker, så anbefaler jeg deg heller å bestille på brastop.com altså :)
Kjempebillig på salg, og de fører store størrelser ;)
De har også amme-bh'er, så det er jo også noe å tenke på etterhvert :)

Bh'er er jo svindyrt for oss med stor cup!

Takk for tips :-)Skal jeg huske på det neste gang jeg trenger ny, noe som ser ut til å bli snart. Nå syntes jeg ikke change er helt avskrekkenes, men billig er det ikke.

Her går det mye i sportsbh gitt.. Deilig og mykt:-)

Shiry skrev:
Takk for tips :-)Skal jeg huske på det neste gang jeg trenger ny, noe som ser ut til å bli snart. Nå syntes jeg ikke change er helt avskrekkenes, men billig er det ikke.

Nå veit ikke jeg åssen prisene er hos change, men..
Jeg får hvertfall gjerne to bh'er og en truse på brastop for 200kr :p

Back
Topp