Hvilke bevegelser er normalt å kjenne nå?

Miss B

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Er i uke 34 og synes bevegelsene har endret seg til å bli mer rulling og dytting i magen og ikke så mye spark. Er dette vanlig? Synes dere bevegelsene har endret seg de siste ukene?
 
Last edited:
Samme her. Det dyttes,hun strekker seg og hun glir rundt inni der.Et knuff nå og da, men sjelden i den grad at det er ubehagelig.
 
Her er det litt omvendt. Jeg synes endelig min har begynt med masse mer knuffing og spark nå enn tidligere, hvor lillemann egentlig vare har drevet og svømt rundt omkring.

Dog er det mulig at han nå trives bedre ettersom blodtrykket mitt har gått ned, for jeg synes han har blitt mer aktiv siste uken etter at jeg begynte på medisiner.
 
Bevegelsene har endret seg her også, i den grad at eg iblant lurer på om eg skulle tatt kontakt med føden. Men er ikke kommet så langt for plutselig kommer noen megaspark/auauau i ribbein/side, så da tenker eg at joda, her er masse energi enda [emoji106][emoji4]
 
Likt her også. Synes nesten at det er lettere å se bevegelsene enn å kjenne dem nå.
 
Godt å lese dette, for i dag er en sånn dag jeg kun ser bevegelsene og nesten ikke kjenner dem.
Ja, av og til lurer jeg på om jeg har blitt helt nummen på innsiden etter måneder med spark. Men når man ser bevegelsene og kjenner dem når man holder på magen, så har man i alle fall kontakt :)
 
Har endret seg litt. Mer vibrering og glidende bevegelser, kanskje rulling som noen her sa? :)
Men kjenner spark og dytt like mye. Er 33+6
 
Back
Topp