Hvilke bekymringer har du ang svangerskapet? Og hva gleder du deg til?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Det kan være skremmende å være gravid, særlig om man aldri har opplevd det før.. Eller kanskje du har vært gravid før og det var litt tøft?
Er det noe i svangerskapet som bekymrer deg?

Men samtidig er det en utrolig spennende gladtid dere går i møte nå :D , hva gleder du deg mest til i svangerskapet?:D

Redd for å miste lille min og redd for at jeg ikke gjør det riktige ( spise ,drikke,trimme..osv) sånn at det går utover ungen min ❤

Grugleder meg til fødsel..

Gleder meg til magen kommer
Men mest av alt , til jeg får holde lille min i armene mine sammen med mannen min ❤

Jeg gleder meg mest til å begynne å kjenne liv inni der ❤

Bekymrer meg mest for at det ikke skal gå bra denne gangen heller.

Redd den ene eller begge ikke klarer seg..Men begynner å innse det kan gå bra :)

Gleder meg til det meste, spesielt å holde og kose på dem sammen med mannen :)

redd for å miste og legge på meg for mye i svangerskapet. ellers all ren glede, for elsker å gå gravid og den tiden fremover som møter meg [emoji7][emoji173]️

Redd for å miste. Redd for at de fysiske forandringene skal gjøre at jeg føler meg som en helt annen person, og at den kroppen jeg kjenner blir borte. Redd for at humørsvingninger skal gå utover forholdet vårt. Men kjenner mye mere på lykken og det at jeg gleder meg og er nysgjerrig på hva tiden vil bringe, heldigvis.

Gleder meg til vi blir enda en i familien, begge barna ønsker seg en lillebror/lillesøster. Så gleder meg veldig til jeg skal fortelle det til dem. Gruer meg til å fortelle til familien:-/ redd for å miste eller noe skal være glad. Syns det er skummelt å få enda en og redd det skal bli en tøff overgang å gå fra mann og 2 barn til 3 barn alene..

Etter å ha vært gjennom dødfødsel med vår første, og ekstremprematur fødsel med tvillingjentene våre, så er jeg redd for å oppleve dette igjen. Har så lyst på et svangerskap som skal ende med glede etter fødselen, ikke frykt og sorg.

Er redd for å miste. Er også litt bekymra for selve fødselen, har en samboer som må snu seg vekk om han ser blod på TV, om han ser noen som har sminka seg blodig til halloween, hvordan takler han da fødsel? :nailbiting:

Livredd for å miste igjen. Redd for at det skal være noe galt med fosteret. Gleder meg veldig til å fortelle familie og venner, gleder meg til å kjenne spark, gleder meg til magen begynner å vise, men gleder meg aller mest for å få barnet i armene :love7

Er redd for å miste igjen.
Gleder meg til å kjenne glede.

Som de fleste er jeg redd for å miste. Utover det er det bare kos. Vi har nylig funnet ut at jeg var gravid, men er helt utrolig hvor mye følelser som ligger til denne lille spiren allerede. Vi har jo prøvd 1,5 år og mistet før i uke 9, så vi har valgt å ikke fortelle noen før vi føler oss "sikker". Så må holde det hemmelig til uke 12, minst...

Redd for å miste, selv om gynekologen sa sjangsen for det var liten nå! [emoji4]

er også redd for at kvalmen ikke skal gå over med tanke på at jeg er mutters aleine i jobben min (som jeg akkurat har begynt i). Har ikke krav på sykepenger fordi jeg kun har vært i arbeid i 2 uker og kan ikke tilbake til den samme jobben etter permisjon osv.

Samtidig gleder jeg meg til å bli en liten familie, gleder meg til vi skal gå på turer, nyte det å være oss tre [emoji173]️

Sier som de fleste andre, fryktelig redd for å miste ..

Jeg stiller meg også i rekken av å være fryktelig redd for å miste. Gleder meg ellers til alt positivt som følger med. Håper på naturlig fødsel også denne gang, og gleder meg til den!

Back
Topp