Hvilke babyting bør og må være nytt?

Smokker, flasker og flaskesmokker.

Min er kjøpt i april -14 og kun brukt til min sønn. Ikke skadet. Må vel være greit å bruke igjen?
Ja, du vet jo selv at du ikke har vært i kollisjon med den. Ville kun kjøpt brukt bilstol brukt om jeg kunne være 100% sikker på at den aldri har vært utsatt for noe.

Bilstol hvis den du har er over 5 år gammel , å alt av flaskesmokker å vanlig smokker ❤️ og madrassen i senga
Oj, selv om man sjekker og koker? Om gummien er ok mener jeg..? Har jo masse flasker fra snuppa, smokker også :p
Madrassen blir nok også å arve fra storesøster hehe
Bilstolen er ikke over 5 år, ellers hadde jeg syndet på hele lista di hahah :p

"Tørr dere kjøpe ting før fullgåtte 12 uker? Jeg synest det hørrest så skummelt ut om det skulle gått galt

Madrass, smokker, flasker, bilstol er det jeg kommer på. Kommer ikke til å handle før lengre utpå våren jeg da :-)

Jeg skal kjøpe nye flasker (da de er "gamle" ) også skal jeg kjøpe ny bilstol da jeg føler at den er utgått på dato :P hihi. Men går fint an å bruke brukt ja:)

Kommer ikke til å kjøpe noe på lang tid. Har jo "allt" hjemme etter nr 1. Ellers er det lurt å skrive opp hva man trenger og melde seg på emaillista til babybutikkene og kjøpe ting når det er på tilbud. Det eneste jeg kjøpte til full pris sist var seng på IKEA og barnevogn fordi emmaljunga aldri har tilbud.

Mange barnebutikker har 25% på valgfri vare ganske ofte. Lurt å passe på!

Vi har ikke kjøpt noe nytt til søsken. Vet jo at madrasser ikke har vært utsatt for lekkasjer og vært godt dekket av overmadrasser og tisselaken, og bilstolene er ikke eldre enn 4 år, så da er de innafor. Smokker og slikt kastes uansett når det er ødelagt/slitt, så egentlig ingen problemstilling med mye arv der heller :)

Back
Topp