Hvilke babyseter har både belte- og isofixbase?

MrsWinchester

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
Lurer fordi det hadde vært greit å kunne plassert baby både i midten (ikke isofix) og på sidene (isofix) [emoji846]

Takk, den er jeg klar over, men håpte vi hadde flere valg. Syns det setet har vært uendret i årevis og har heller ikke vært gjennom tester på 10 år(?) [emoji20]

Besafe modular kan festes både med og uten base (gjelder kun stol 1, ikke stol 2).

Kan ikke de fleste det nå?

Besafe izi go har ihvertfall vi vært fornøyd med :)

Dette kanskje? Litt usikker på om det er basen eller setet som festes med belte
https://m.babyshop.no/aton-5-includ..._override=NO&gclid=CNqNub-pi9MCFUI8GwodOqwAMQ
Ser ut som det gjelder stolen og ikke basen.

Besafe modular kan festes både med og uten base (gjelder kun stol 1, ikke stol 2).
Med og uten er Ok, men det er base som kan festes med både isofix og belte jeg er ute etter.

Kan ikke de fleste det nå?

Besafe izi go har ihvertfall vi vært fornøyd med :)
Skal se på den [emoji846][emoji1360]

Ser ut som det gjelder stolen og ikke basen.

Med og uten er Ok, men det er base som kan festes med både isofix og belte jeg er ute etter.

Skal se på den [emoji846][emoji1360]
Hm...leste litt for fort tror jeg.
Basen kan vel ikke festes med belte, men det er veldig enkelt å feste setet med belter ihvertfall

Lurer fordi det hadde vært greit å kunne plassert baby både i midten (ikke isofix) og på sidene (isofix) [emoji846]

Vi har Britax babysafe shr, den går både med belte på stolen, beltebase og isofix-base [emoji1303]

Sikker? Syns ikke det kommer skikkelig frem om det er setet eller basen som kan festes med seler...?

Ja ☺

Cybex Aton 2-Fix Base tilbyr sikker og enkel installasjon, klikk Cybex Aton-babybilstolen direkte på basen. Basen er utstyrt med en indikator som bekrefter korrekt installasjon. Basen kan også installeres bilseter med vanlige beltefester i biler som ikke er utstyrt med isofix-fester.

Ja [emoji5]

Cybex Aton 2-Fix Base tilbyr sikker og enkel installasjon, klikk Cybex Aton-babybilstolen direkte på basen. Basen er utstyrt med en indikator som bekrefter korrekt installasjon. Basen kan også installeres bilseter med vanlige beltefester i biler som ikke er utstyrt med isofix-fester.

Supert, takk! [emoji3]

Er det to ulike baser eller en "felles-base"?

Det er to baser, så ikke at du ville ha base med begge [emoji6] Vi har festet selve stolen med belter en del ganger, det er helt fint også, men litt mer knot å få ungen i hvis beltet er på.

Har ikke besafe izi go det, da? Mulig det bare er belter...

Back
Topp