Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har du bestillt derifra? spesefikt du søkte på eller?Har bestilt fra iherb som er parfymefritt osv. Så tenker jeg å teste ut produktene vi har fått i babypakkene før vi skal ta å kjøpe. Er jo så mye å velge mellom, så greit å få prøvd litt
Har dere tenkt å kjøpe? Jeg tenker på såpe, babyolje, zinksalve eller lignende.. Det fins så mange typer på markedet at jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gå for libero, natusan, sebamed, neutral osv.. Noen anbefalinger?
Hva har du bestillt derifra? spesefikt du søkte på eller?
Venter en liten prins 9 November ❤
Jøss så bra de er nok helt sikkert greie deVis vedlegget 24098
Dette har jeg bestilt søkte ikke på noe spesielt. Bare kom over disse, også var det så billig der i tillegg virker jo de bra med tanke på at de er luktfri, organisk (utifra som jeg skjønte da, hehe)osv osv.. Men jeg har ikke noe peiling på baby produkter så må bare teste
Kommer til å bruke samme produkter som jeg brukte/bruker til storesøster
Olje til badevannet fra Dr. Greve Pharma (kjøpes på apotek). Bruker denne oljen selv også, da jeg tåler så og si ingenting, og den er helt super!
Hjemme bruker vi Mesoft kluter og vann + evt. litt olje. Har Libero sine våtservietter i stellebagen, men har alltid med Mesoft også og bruker det dersom det er tilgang på vann der vi skifter bleie.
Ellers sverger jeg til Inotynol salve til sår stump! Talkum kan også være greit å ha på lur dersom babyen blir sår mellom hudfoldene, f.eks. på halsen, under armen osv.
Nå er storesøster snart 17 mndr og bruker fortsatt de samme produktene i tillegg til badeskum (parfyme og såpefritt) fra babyserien til SebaMed. Har også fuktighetskrem fra SebaMed, men har ikke blitt mye brukt da hun aldri har vært plaget med tør hud. Holder lenge med olje i badevannet for henne