Hvilke babyprodukter er best?

TezK

Betatt av forumet
Det finnes så mange babyprodukter der ute at jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe [emoji86]
Libero, Natusan apotek sine egne merker osv.

Er det mye forskjell på disse med tanken på parfyme og innhold i disse produktene?
Vil helst ha produkter som er skånsomme [emoji4]

Bruker kun Sophie La Girafe, men nå er jeg helt ekstrem på ingredienser. ☺️
Lykkelig som liten er også veldig skånsomt.

Det er mye rart i produkter, også i baby/barneprodukter.

Last edited:
Mild og uten parfyme er noe du bør se etter. Men vi har den første tiden brukt babyolje til vask, og så gått over til Natusan :)
990409_100221.jpg

Har lest mye om at Natusan har i seg mye stoffer men nå vet ikke jeg om dette har blitt endret?

Ja, Natusan kan ha mange unødvendige ingredienser. Man kan absolutt ikke stole på produkter, bare fordi de blir solgt på apoteket. Sjekk opp hver ingrediens, mange kan bruke forskjellige navn på ingredienser, slik at man kan bli “lurt”.

Veldig fornøyd med Lykkelig som liten [emoji5]

DSM er fantastisk. Mild såpe ifra Dødehavet.
(Dead sea minerals)
Alt ifra babyshampo til olje til bleiekrem.

Baby bee fra burts bees likte vi godt, olja og den krukka med all purpose ointment. Blir innkjøpt i år og. Lykkelig som liten syns jeg var litt for luktsterkt, men har bare prøvd barnehagekremen derfra, ikke babyprodukter.

Dusjsåpa og skumbad fra burts bees bruker femåringen nå, han elsker lukta og så tørker det ikke ut huden.

Har brukt lykkelig som liten og noen andre merker jeg ikke kommer på nå.
Styrer unna natusan og andre butikkprodukter til sart babyhud om ikke det er noen produkter som er testet fri for unødvendig dritt.

Babyen trenger ikke spesielt mange produkter.
Kjøp en babyolje fra apoteket, og en rumpesalve, så er du godt på vei. :)

Back
Topp