Hvilke babycall bruker dere?

Jeg har hatt en vanlig fra avent. Med lyd, lys og musikk. Litt lyst på med kamera denne gangen men usikker på om jeg tar meg råd til det når jeg allerede har en som funker grei. Men vet mange anbefaler med kamera :)

Vi har ikke fra før, så ingen anbefaling, men vi kommer nok til å kjøpe Neonate BC-8000DV etter gode anmeldelser og anbefalinger fra andre ☺️❤️

Neonate med kamera i sengen om natta, og en ekstra babyenhet uten kamera i vogna. Veldig fornøyd :)

Vi har neonate 6500D tror jeg :)
Vi er veldig fornøyd med den , veldig god batteritid :).
Når lillebrøster kommer kjøper vi en ekstra babyenhet siden jeg synes det er veldig greit å fortsatt ha babycallen til snart 3 åringen vår :)

Hadde neonate 5800D til de to eldste. Kjempe fornøyd med den og kommer til å kjøpe ny av denne da den andre er ødelagt.

Jeg har hatt en vanlig fra avent. Med lyd, lys og musikk. Litt lyst på med kamera denne gangen men usikker på om jeg tar meg råd til det når jeg allerede har en som funker grei. Men vet mange anbefaler med kamera :)
Høres ut som samme som vi har :) Har brukt den til begge gutta nå, så tror nok den får holde til minsten også, selv om kamera jo høres kjekt ut.

Har neonate med kamera, skjønner ikke hvordan folk klarer seg uten kamera :hilarious: Blitt helt avhengig:hilarious: Bruker det enda på 2-åringen. Når hu var baby kunne jeg se om hun pustet og lå riktig vei med ansiktet å sånn :p

Neonate uten karma men bruker lite babycall. Lite hus så hører jo barna. Bruker litt når de er bitte små men ellers når det er lydd i de får jeg med meg alt. På nettene har jeg hatt baby på samme rom, og nå når de er litt eldre rett i nærheten

Back
Topp