Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nettopp kjøpt Peder kjøs med god pappa til samboeren. Men jeg har begynt på den selv først.
ellers leser jeg mye krimbøker. Åssen bøker liker du å lese? Jeg hører mye på psykologiske podcaster, leser krim og virkelighetshistorier.
Anbefaler selvfølgelig hele jo Nesbø og Harry Hole serien. Og Henning mankell og wallander. Keepler har også mye bra. Har du lest disse? Er bergmann bra?Jeg leser også mye krim, har du noe å anbefale? Jeg holder på med serien om Sebastian Bergmann nå (skrevet av Hjorth og Rosenfeldt).
Leser Hedvig Montgomery sin serie om «oppdragelse».. Veldig fin serie! Handler om hvordan man kan skape og opprettholde båndet mellom barn og forelder gjennom hele oppveksten.. Har lest «foreldremagi» og er nå på «barnehageårene» siden jeg har en på 2,5
Sist jeg var gravid leste jeg «mamma for første gang» av Gro Nylander.. også veldig fin!
Jeg også. Har lånt den bort til en venninne av meg som nylig ble mamma for første gang.Jeg leste også mamma for første gang sist svangerskap