Hvilke bøker leser du nå?

Rogue

Forelsket i forumet
Augustbarna 2021
Flere enn meg her som er glad i å lese bøker? Noen som leser noe babyrelatert allerede? Eller har du kanskje en favorittbok, babyrelatert eller ikke, som du vil anbefale?

Jeg elsker å lese :Heartred jeg leser ikke noe babygreier, men kan i hvertfall varmt anbefale bøkene til Fredrik Backman! "Mormor hilser og sier unnskyld" er min favoritt, og har gitt meg et nytt fantastisk uttrykk å bruke når ting ikke går etter planen: "det gikk ikke særlig kjempebra" ;) Fantastisk bok! :Heartred

Nettopp kjøpt Peder kjøs med god pappa til samboeren. Men jeg har begynt på den selv først. :p

ellers leser jeg mye krimbøker. Åssen bøker liker du å lese? Jeg hører mye på psykologiske podcaster, leser krim og virkelighetshistorier.

Nettopp kjøpt Peder kjøs med god pappa til samboeren. Men jeg har begynt på den selv først. :p

ellers leser jeg mye krimbøker. Åssen bøker liker du å lese? Jeg hører mye på psykologiske podcaster, leser krim og virkelighetshistorier.

Jeg leser også mye krim, har du noe å anbefale? :happy: Jeg holder på med serien om Sebastian Bergmann nå (skrevet av Hjorth og Rosenfeldt).

Jeg leser alt mulig, men for tiden ikke så mye krim. Akkurat nå holder jeg på med Lærerinnens sang av Vigdis Hjorth og Hva hun klager over når hun klager over husarbeidet av Heidi Linde. Leser også Real Food for Pregnancy av Lily Nichols og har kjøpt For deg skal alt bli bedre av Johanne Rogndal.

Leser Hedvig Montgomery sin serie om «oppdragelse».. Veldig fin serie! Handler om hvordan man kan skape og opprettholde båndet mellom barn og forelder gjennom hele oppveksten.. Har lest «foreldremagi» og er nå på «barnehageårene» siden jeg har en på 2,5 :)
Sist jeg var gravid leste jeg «mamma for første gang» av Gro Nylander.. også veldig fin!

Jeg leser også mye krim, har du noe å anbefale? :happy: Jeg holder på med serien om Sebastian Bergmann nå (skrevet av Hjorth og Rosenfeldt).
Anbefaler selvfølgelig hele jo Nesbø og Harry Hole serien. Og Henning mankell og wallander. Keepler har også mye bra. Har du lest disse? Er bergmann bra?

Leser Hedvig Montgomery sin serie om «oppdragelse».. Veldig fin serie! Handler om hvordan man kan skape og opprettholde båndet mellom barn og forelder gjennom hele oppveksten.. Har lest «foreldremagi» og er nå på «barnehageårene» siden jeg har en på 2,5 :)
Sist jeg var gravid leste jeg «mamma for første gang» av Gro Nylander.. også veldig fin!

Jeg leste også mamma for første gang sist svangerskap :)

Jeg leser en del, men ikke så mye babyrelatert enda. Jeg holder for tiden på med Little Women av Louisa May Alcott, samt Jane Eyre av Charlotte Brontë på lydbok. Sistnevnte kan jeg veldig anbefale, den har jeg lest mange ganger. :)

Last edited:
Back
Topp