Hvilke apper bruker dere?

*Maya*

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Novemberfnuggene 2023
Hvilke apper er best syns dere? Hvem stemmer best med riktig info osv.

Babyverden og Helseoversikt.
Noen som har betalingsversjon av Helseoversikt? Lurer litt på den.

Jeg har preglife, preggers, babyverden og helseoversikt men bruker preglife mest.

Babyverden og Helseoversikt.
Noen som har betalingsversjon av Helseoversikt? Lurer litt på den.
Ja har den men vet ikke heeelt om det er verdt det. Var det med bekkenbunnstrening og påminnelsen som fikk meg til å prøve det. Men kommer til å si det opp tror jeg. Navneforslag var ikke sånn som jeg trodde og har ikke behov for den meldingstjenesten føler jeg.

Ja har den men vet ikke heeelt om det er verdt det. Var det med bekkenbunnstrening og påminnelsen som fikk meg til å prøve det. Men kommer til å si det opp tror jeg. Navneforslag var ikke sånn som jeg trodde og har ikke behov for den meldingstjenesten føler jeg.
Ok, tror ikke appen kommer til å gjøre meg bedre på å trene bekkenbunn heller akkurat :p Bør vel begynne med det, men.

Preglife og helseoversikt.
Helseoversikt mest for de ukentlig artiklene.

Har Preggers, Liberoklubben, Helseoversikt, Preglife og Flo på tlf, men forholder meg til
Helseoversikt og Preglife i min graviditet.

De andre bare sjekker jeg for å se om det står noe ekstra/annen informasjon om uka jeg er i.

Jeg fikk vite av en venninne som nettopp har gått gravid at jordmor anbefalte Helseoversikt til gravide i Norge kontra Preglife, fordi Helseoversikt gir informasjon basert på norsk forskning og veiledning. Men synes appen til Preglife er finere :laughing002

Har Preggers, Liberoklubben, Helseoversikt, Preglife og Flo på tlf, men forholder meg til
Helseoversikt og Preglife i min graviditet.

De andre bare sjekker jeg for å se om det står noe ekstra/annen informasjon om uka jeg er i.

Jeg fikk vite av en venninne som nettopp har gått gravid at jordmor anbefalte Helseoversikt til gravide i Norge kontra Preglife, fordi Helseoversikt gir informasjon basert på norsk forskning og veiledning. Men synes appen til Preglife er finere :laughing002
Helseoversikt skal bytte navn til Nørs (veldig rart navn synes jeg), og oppgradere utseendet. Jeg har sendt inn søknad om å bli utprøver/superbruker, for da får man den gratis :happy: Spent på om jeg blir valgt!

Har kun lastet ned Helseoversikt denne gangen, likte den best sist. Gidder ikke å betale for + versjonen, all informasjonen de selger finner man jo på andre nettsider hvis man trenger den..

Disse herScreenshot_20230320_201004_Finder.jpg

Back
Topp