Hvilke apper bruker dere?

Maxi4

mai21♡januar23
MayDay2021
Altså gravidapper :) Brukte disse forrige svangerskap:

- Babyverden: Mye bra dag- og ukesinfo

- Menstruasjonskalender: Er bare en enkel kalender, men syns den er veldig grei å se hvilke uke man vil være i frem i tid, om jeg for eksempel vil sjekke når jeg er i uke 12 etc. Men har problem med å få samme termin der som på de andre.

- Preglife: Bra ukesinfo

- Helseoversikt: En del grei info. Anbefalt av jordmor, så trygg på at info der er riktig

- Preggers: Egentlig bare gøy fordi man hver uke får vite hvilken frukt etc fosteret er like stor som :p

Preglife: bruker den til å holde oversikt over hvor langt jeg er i svangerskapet, og leser innimellom om ukesinfo
Preggers: for å finne størrelsen på babyen (vet ikke hva som har skjedd siden forrige svangerskap for da var det frukt, mens nå er det mer random greier som faraomaur og "litt mindre enn en marihøne").
Flo: for å finne ut hvilken dato jeg er feks i uke 12
BigDays: nedtellings-app. Har lagt inn datoer som svangerskapskontroll, TUL, uke 12, termin.

Babyverden, Preglife og Helseoversikten. Skal dog si at jeg ikke bruker de så veldig aktivt, annet enn å sjekke hvor mange prosent av svangerskapet som er fullført, samt hvor langt jeg er på vei når jeg blir usikker eller ikke orker å telle selv:laughing002

Også er noen av sjekklistene fine.

Den så veldig kjekk ut! Men jeg får en helt annen termin der selv om jeg gir samme informasjon. Veldig merkelig..

Haha, ja samme her, må legge inn info slik at jeg får termin 1. januar, i stedet for 4. januar som jeg egentlig har. Tror kanskje det er den amerikanske måten å regne termin på? :joyful:

Haha, ja samme her, må legge inn info slik at jeg får termin 1. januar, i stedet for 4. januar som jeg egentlig har. Tror kanskje det er den amerikanske måten å regne termin på? :joyful:
Ah, ja det er det sikkert!

Har BV og Helseoversikt. Likte at man kunne invitere i Helseoversikt, så mannen har den også. Han bruker den ikke aktivt akkurat men man får jo varsel avogtil så da leser han. Bruker de ikke særlig aktivt jeg heller. Er inne på BV å leser den lille setningen fra dag til dag. :)

Har babyverden, preggers, helseoversikten og preglife:hilarious: selv liker jeg preglife og helseoversikten best. Mannen bruker også preglife:)

Preglife, Libero og Preggers :Heartred

Back
Topp