Hvilke apper bruker dere?

Fenomen

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Jeg har Preglife og synes den er fin men savner å kunne fylle inn symotomer osv. i kalenderen. Hva bruker dere?

Er det noe sted man kan notere dag for dag i Preglife, bare at jeg ikke har funnet det?

BV sin har jo nesten ingenting? Eller er det jeg som er dum?

Er det noe sted man kan notere dag for dag i Preglife, bare at jeg ikke har funnet det?

BV sin har jo nesten ingenting? Eller er det jeg som er dum?
Vet ikke om noen svangerskaps apper som du kan notere ting på. Men jeg har en mensenapp som jeg liker veldig godt [emoji4] Den er i gravid modus og der kan jeg legge inn symptomer, humør, skrive notater og masse mer. Appen heter min kalender. Jeg syntes det var litt vanskelig og sette meg inn i den i starten, men er lettere og forstå nå [emoji38]

ce562bdfbf3c1ee2f577516b38b9d7b5.jpg

Preglife, tror du kan notere vis du trykker på notat arket øverst i midten;)

Bruker preglife sin, Lilly er også registrert med månedlige veiinger da hun var liten (slet med vektoppgang) der, så vil beholde den:D

Vet ikke om noen svangerskaps apper som du kan notere ting på. Men jeg har en mensenapp som jeg liker veldig godt [emoji4] Den er i gravid modus og der kan jeg legge inn symptomer, humør, skrive notater og masse mer.

Jeg har også en slik mensen-app, som nå er i gravid modus. Den heter OvuView. Der kan jeg også legge inn symptomer, humør, vekt og masse annet, og så gir den meg både en kalenderoversikt og kule grafer som viser når jeg har ført opp hvilke symptomer. Det er denne jeg bruker for å tracke bl.a. kvalme, blødninger og vekt.

I tillegg har jeg lastet ned Pregnancy+, der jeg virkeilg liker de daglige blogginnleggene. Og i dag lastet jeg ned Preglife, som jeg også er rimelig fornøyd med.

BV sin liker jeg ikke i det hele tatt. Stygg og umoderne grafikk, lite informasjon.. Bare.. nei. :/

Back
Topp