Hvilke anmeinnlegg?

Linnca1984

Forelsket i forumet
Kanskje teit spm, men hvilket ammeinnlegg bruker dere? Libero er jo det som stortsett selges i butikken! Men syns det er så lite og det fylles jo med en gang pluss at det "flytter" på seg og da blir det lekkasje med en gang! Har prøvd avent sine, både dag og natt innlegg! Og de er bedre, men så sinnsykt dyre! Så lurer da på om noen av dere har god erfaring med noen bedre og litt billigere en avent sine!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har brukt ull innerst og libero ytterst. Synes det har funket gull :-)

Jeg bruker libero el coop sine innerst, og ull ytterst! Syntes det holder de på plass, og de dagene det lekker en del, bare bytter jeg oftere.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

For meg har Libero sine vært de beste etter Avent sine. Hos meg holder de seg på plass, og jeg lekker ikke sååååå masse så har ikke opplevd å bli våt eller noe.

Brukte Avent sine i starten- kjempegode! Desverre selges de bare i en barnebutikk 1 time unna. Libero sine liker jeg ikke, men Natusan sine er tykke og fine :)

Jeg bruker også libero sine:-) Lette og få tak i, og ingen lekkasjer hos meg heller:-)

Jeg bruker avent sine. sittee bra hos meg. har jo også en så liten limstripe, men den har jeg aldri brukt. Er/har vært tilbud på de nå på Boots apotek på nett. Bestilte 4pk jeg - rett i postkassa! (eller hverfall på posten)

Jeg har Avent sine, kjøpte masse på tilbud da jeg var gravid, så har mange bokser igjen :P
Ellers har jeg også i ull, men de er så store og klumper seg lett i BHen, pluss oll å vaske

Jeg bruker avent sine. sittee bra hos meg. har jo også en så liten limstripe, men den har jeg aldri brukt. Er/har vært tilbud på de nå på Boots apotek på nett. Bestilte 4pk jeg - rett i postkassa! (eller hverfall på posten)

Da skal jeg sjekke nettet ;) takk for tipset!

Bruker jo ull i tilleg, men føler ikke jeg bare kan bruke det! Da blir det jo vått gjennom med en gang ;p

Prøvd avent og libero sine, men er mest fornøyd med medela sine ammeinnlegg(de nye med blomstermotiv) :)

Prøvd avent og libero sine, men er mest fornøyd med medela sine ammeinnlegg(de nye med blomstermotiv) :)

Åssen er de i størrelse?

Aldri brukt ull og har fortsatt med chicco sine engangs denne gangen da jeg var mest fornøyd med de for 6 og 8 år siden.

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Back
Topp