Hvilke ammetopper har dere kjøpt?

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Herregud!!! Jeg har seriøst glemt å kjøpe ammetopper, men ammekjole til jul har jeg kjøpt:hilarious: Jeg er seriøøøøst håpløs:cool::hilarious: Så jenter, hvilke ammetopper har dere kjøpt inn og hvorfra?

Jeg har fått flere av en venninne som kjøpte mange på bonprix? Som hun ikke fikk brukt da det ikke ble amming der. Virker veldig gode og myke. Så har jeg endel amme singleter og nye gode varme ull jakker /cardigans som jeg tenker ha over singletene. Tenker butikkene er åpne etter fødsel også så mangler jeg noe jeg finner ut jeg trenger kan jeg kjøpe det da:happy:

Jeg liker best de fra milker. De er litt dyre, men sitter fint på meg.

Takk for tips, jenter:smiley-angelic003

Jeg har kjøpt fra HM[emoji5] litt vanskelig ifht størrelser når man ikke vet på forhånd hvis store boobsa kommer til å bli med melka[emoji79][emoji79]

Jeg går først og fremst for H&M sine og kjøper da heller litt dyrere når puppene har roet seg litt etter den verste sprengen også ser ann hva vekten ligger på:hilarious:

Tenker jeg bruker H&M sine som jeg brukte når jeg amma storebror så får jeg heller se om jeg ordner noe annet når kroppen justerer seg litt siden de er noe slitt nå

Jeg kjøpte uprøvd, og gikk for min vanlige størrelse. Kunne fint ha gått ned i størrelse, de henger løst over magen min nå.. :hilarious: men gidder ikke kjøpe nytt før jeg vet hva jeg trenger, og størrelsen jeg er etter fødsel. Frykter at magen ikke forsvinner helt uten hjelp denne gangen. :hilarious:

Har kjøpt topper og singleter fra H&M. Som fler av dere skriver vil jeg vente og se hvordan kroppen blir etter fødsel.

Har bestilt ammetopper, bh-er og singleter nå fra H&M. Bestilte i str s, er det jeg bruker nå også som gravid! Så får vi se:) Takk for innspill, snupper:Heartred

Hadde ingen amnestiperioden sist. Men vurderer å sjekke ut de fra hm etter tips fra dere

Kjøpte en to-pak med ammesingletter fra H&m i største str fordi jeg ikke ser for meg at jeg vil gå med noe inntilsittende :p blir med bare de to til jeg ser om det blir amming eller ikke... Tenker at hjemme kan jeg jo gå i hva som helst, men at sånn singlett er grei i offentligheten:rolleyes:

Har kjøpt fra hm og fra boob (på tilbud), bruker de som gravid nå, så litt spent på hvordan passformen er når magen forhåpentligvis forsvinner :-) Så får jeg handle noe litt finere når ting har roet seg slik som flere skriver :-)

Jeg har idag vært å kjøpt vanlige singletter på h&m, skal bruke de sammen med ammebh. Jeg bruker singletter under alle overdeler hele året:) Synes det er veldig greit å bruke singletter mens jeg ammer, drar bare singletten ned foran også slipper jeg å vise fram magen :D

De har noe amme-ullgensere og flis på stormberg, samt litt annet amme tøy. Jeg har kjøpt der og virker veldig bra. Er litt turtøy aktig men veldig fint nå på vinteren. Kjøper mer pent etterhvert, men tenker først at behagelig er bra nok også kan jeg kjøpe finere når ammingen er i gang og kroppen litt mer på "plass".

Back
Topp