Hvilke ammeinnlegg syns dere er best?

Ra2

Glad i forumet
Noen som har erfaring. Jeg har både sånne i ull og kjøpte i dag sånne engangs i bomull. Sist var jeg på ingen måte plaget med lekke pupper så ammeinnlegg ble lite brukt. Det lille jeg brukte var engangs.

Hva er deres erfaring, og hvorfor syns du akkurat DET er best... ?
 
Brukte engangs innenfor ullinnleggene for å slippe å vaske ullinnleggene konstant..!Tror jeg bare brukte vanlig Libero, funka bra det :)
 
Brukte selfølgelig ullinnlegg, men også Chicco sine engangs innlegg. Prøvde de andre vanlige typene med ammeinnlegg også, men var Chicco sine som ble favoritten. De kjentes tørre og behagelige ut uansett hvor mye jeg lakk, andre merker ble klumpete og kjentes kalde ut etter en liten stund.
 
Noen som strikker ull innlegg?
 
Jeg takler ikke ull, så her var det bare engangs. Tror jeg var Libero sine jeg brukte mest. Noen av de andre jeg prøvde stakk og klødde litt..
 
Libero sine....billig og bra. Loer ikke.
 

jeg har også brukt libero sine sist for de festet seg ikke til puppen når de ble våte, også har jeg brukt ull innlegg fra sparkjøp. men så høre jeg at libero sine visstnok er brukt på dyr eller testet på de eller noe i den durn, *husker ikke helt nøyakti da jeg var veldig stressa på butikken* så da gikk jeg over til dermica sine fra apotek. og de var også bra. 

men nå tenker jeg bruke dermica engangs også hive meg på strikkepinnene, for fant fin oppskrift på hjemlaget her  :  http://www.tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=135208&highlight=ammeinnlegg  så må prøva disse.

 
Var veldig fornøyd fornøyd med Coop sine sist, men finner de ikke i butikken nå. Noen som vet om de har sluttet med det?

Denne gangen har jeg kjøpt en pakke med Libero til å starte med, og ullinlegg til å ha utenpå :)
 
Back
Topp