Hvilke amme bh'er anbefaler du?

Betty1234

Forelsket i forumet
Jeg har kjøpt meg to amme bh'er fra hm, men syntes ikke disse er noe gode rundt.

Noen her inne som har noen mye og gode og anbefale?

Har så ømme bryster at jeg ikke orker og gå med vanlig by lenger:p

Forrige svangerskap kjøpte jeg noen billige på HM til bruk helt i starten. Klarte ikke å bruke noen med spiler under graviditeten. Etter fødsel og etter at den verste melkesprengen ga seg, kjøpte jeg noen veldig gode fra Change. Først da så jeg hvilken størrelse jeg trengte [emoji4]

Jeg har flere fra Lindex og KappAhl i sånn 2-pakker. Billige og gode å gå med, men blir litt slappe etter et års tid ;) men elsker de! Har også noen dyre, sånn fasjonable... Neitakk! [emoji23]

Kjøper man vanligvis amme bh nå? Er ikke det litt tidlig mtp at man ikke vet hvor store brystene blir? Jeg har allerede gått opp èn cup str og nå holder de på å poppe ut av den óg..

Kjøper man vanligvis amme bh nå? Er ikke det litt tidlig mtp at man ikke vet hvor store brystene blir? Jeg har allerede gått opp èn cup str og nå holder de på å poppe ut av den óg..

Jeg kjøpte ikke så tidlig forrige gang. Kjøpte noen billige vanlige bher uten spiler i litt større størrelse som var behagelige å bruke. Det som passer nå vil jo ikke passe når man ammer :) Jeg kjøpte noen billige ammebher på slutten sist, og ventet med å kjøpe noen ordentlige til etter de verste Pamelabrystene hadde roet seg. Er jo helt vilt den første tiden! [emoji5]

Jeg kjøpte ikke så tidlig forrige gang. Kjøpte noen billige vanlige bher uten spiler i litt større størrelse som var behagelige å bruke. Det som passer nå vil jo ikke passe når man ammer :) Jeg kjøpte noen billige ammebher på slutten sist, og ventet med å kjøpe noen ordentlige til etter de verste Pamelabrystene hadde roet seg. Er jo helt vilt den første tiden! [emoji5]

Jeg kjøpte nå, da jeg syntes de er mer behagelige og gå med :)
Men kjøpte bare noen billige på hm, så venter litt med dem dyre til bebisen har kommet:)

Jeg har også kjøpt 2 stykk amme bh nå som er litt store fordi jeg synes de er mer behagelige enn vanlige bher

Jeg har flere fra Lindex og KappAhl i sånn 2-pakker. Billige og gode å gå med, men blir litt slappe etter et års tid ;) men elsker de! Har også noen dyre, sånn fasjonable... Neitakk! [emoji23]

Prøv etter tre år da :p vet ikke hvor mine vanlige er lenger.... det dumme med dem er at de sees gjennom en del klær.

Prøv etter tre år da :p vet ikke hvor mine vanlige er lenger.... det dumme med dem er at de sees gjennom en del klær.

Brukte bare hm sine sist , jeg syns de var deilige og ha på. Men sikker på det finnes mange som er bedre.

Back
Topp