Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Cubus
Kahppal sine uten spiler! Jeg bruker bare disse
Ja di er i store str. Uten spiler. E ik dyre, men husker ik prisÅssen ligger disse i pris? Og er dem i store størrelser? Bruker 75 F nå
Enig i at de er behagelige men syns di er litt trange.Kapphal har noen helt fantastiske behagelig amme bh'er størrelsene er S, M og L
okeiEnig i at de er behagelige men syns di er litt trange.
Kjøper man vanligvis amme bh nå? Er ikke det litt tidlig mtp at man ikke vet hvor store brystene blir? Jeg har allerede gått opp èn cup str og nå holder de på å poppe ut av den óg..
Jeg kjøpte ikke så tidlig forrige gang. Kjøpte noen billige vanlige bher uten spiler i litt større størrelse som var behagelige å bruke. Det som passer nå vil jo ikke passe når man ammer Jeg kjøpte noen billige ammebher på slutten sist, og ventet med å kjøpe noen ordentlige til etter de verste Pamelabrystene hadde roet seg. Er jo helt vilt den første tiden! [emoji5]
Jeg har flere fra Lindex og KappAhl i sånn 2-pakker. Billige og gode å gå med, men blir litt slappe etter et års tid men elsker de! Har også noen dyre, sånn fasjonable... Neitakk! [emoji23]
Jeg har flere fra Lindex og KappAhl i sånn 2-pakker. Billige og gode å gå med, men blir litt slappe etter et års tid men elsker de! Har også noen dyre, sånn fasjonable... Neitakk! [emoji23]