Hvilke adventskalender skal barna ha i år?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Sjokoladekalender? Pakkekalender? Barnetv kalender? Noe annet?
Hvor mange adventskalendere har barna?
 
Jeg lager pakkekalender.

Vel, jeg mangler mange av pakkene enda, mildt sagt...
 
Pakkekalender :)
 
Pakkekalender. Holder med en, eldste har tidligere hatt sjokolade og lego i tillegg, det ble for mye og gøyen forsvant.
 
Pakkekalender for første gang :) Sjokolade er ikke vits da han ikke liker det, forstå det den som kan :hilarious:
 
Lager egen pakkekalender også får de en Harribokalender hver også(tradisjon morfar har innført).
 
Sjokolade, også har vi en rampe nisse som finner på litt forskjellig, noen ganger tøys og noen ganger en liten gave :)
 
Haribo. Han er en godtegris og kommer til å elske det :p
 
Pakkekalender :) hender de får sjokolade kalender av familiemedlemmer, så da blir det det i tillegg. :)
 
Har kjøpt Paw Patrol kalender til 5-åringen. Pakkekalender ble for dyrt synes jeg. Holder med en kalender, men besteforeldrene kjøpte sjokoladekalender i tillegg i fjor...
 
Jeg lager pakkekalender og farmor pleier komme med sjokoladekalender
 
Etter vi fikk nr 3 sluttet vi med pakkekalender:hilarious:
I år vil eldste ha flax kalender, mellomste en type godteri kalender. Og minsten på 3 er jeg usikker på enda. Men tenker det er tryggest at han får det samme som mellombror, med tanke på at han alltid vil ha det storebror har.
 
Min mor og svigermor lager en felles advent kalender til ungene. Blir mange små pakker.
Veldig fint for i år har vi virkelig ikke det noe greit økonomisk
 
Pakkekalender men med mye flaxlodd i og ikke så mye dill.
Det holder med en kalender, men er ofte noen besteforeldre som kommer med noe så de ender opp med både to og tre kalendere.
 
Back
Topp