Hvilke 123-muffins er best?

Lillepusen

Forumet er livet
Jeg skal bake muffins til selskap her, og lurer på hvilket merke som er best på 123-muffins.

Jeg har prøvd en type tidligere som jeg ikke ble videre imponert over... men hvilket merke var det, tro?
Det er vel flere som lager: Toro, Møllerens og hvem fler?
Har dere prøvd forskjellige typer?
Men altså; Hvilke smaker best?

Håper noen kan hjelpe meg. [:)]

møllerens [:)]

TOROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!![:D][:D][:D][:D]

Å, nei! Ikke drive sånn og forvirre meg da, jenter...!
Dere må være enige!!! [8D]

Men kan dere skrive litt om dere har prøvd forskjellige typer osv? Hever de noe særlig? Eller blir de bare sånne små mini-muffins nok til ca èn munnfull? Og smaker de bedre enn papp med sukker?

ORIGINAL: Mamman t Marius

TOROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!![:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lillepusen

Men kan dere skrive litt om dere har prøvd forskjellige typer osv? Hever de noe særlig? Eller blir de bare sånne små mini-muffins nok til ca èn munnfull? Og smaker de bedre enn papp med sukker?

Eg lage dei lyse muffinsane frå toro som sagt [8D] Kan lege dei med enten smør eller olje, eg bruka smør!!! E best då!! Dei blir akkuratt passlige, får ein del utav ein pakke. Å dei smake skikkeli saftige å søte [:)] Sist me va i selskap blei me servert heimalaga muffins, dei smaka mjøl!! [:'(] Nei takka meg te Toro!! Engelt, greit, å driiiitgoe!!! [:D]

Toro sine lyse er helt geniale![:D] står på pakken at du får så og så mange,men jeg får alltid mer![:D] får bestandig 20 store muffins[:)] de blir alltid helt perfekte[:D] de sjokolade muffinsene fra toro er IKKE gode...[:'(] de smaker papp...Syns jeg ja[;)]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Eg lage dei lyse muffinsane frå toro som sagt [8D] Kan lege dei med enten smør eller olje, eg bruka smør!!! E best då!! Dei blir akkuratt passlige, får ein del utav ein pakke. Å dei smake skikkeli saftige å søte [:)] Sist me va i selskap blei me servert heimalaga muffins, dei smaka mjøl!! [:'(] Nei takka meg te Toro!! Engelt, greit, å driiiitgoe!!! [:D]

Signerer alt![:D] (utenom bursdags-selskaps delen[8D])

Takk jenter. [:)]

Dere som reklamerer for de lyse fra Toro gjør en god jobb... [8D][:D] *lyst på muffins nååå*

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Dei lyse muffinsane frå Toro e heilt fantastisk goe!!!!![:D]

sign.[:D]

Back
Topp