Hvilke «hjelpemidler» tok dere da det klaffet?

Første gangen ingenting. Andre gangen brukte jeg solvipect og concieve +. (Mistet) Prøvde på ny i mange pp uten at det da hadde effekt...ble drit lei solvipect til slutt og ga opp:p setter derfor litt spm tegn ved om det hadde noe for seg den gangen det klaffet:p
 
Første gang det gikk brukte jeg wild yam, men mistet. Andre gang så spiste jeg ananas og ananaskjernen i dpo-land[emoji18]
 
Utenom ICSI så klart tok jeg melatonin og q10 fra september til uttak 10/11. Tror det var alfa omega for eggkvaliteten. Begynner på dette igjen når vi skal i gang etter fødsel :)
 
Sist tok jeg B6 og wild yam. Hadde kort lutealfase den gang. Vet ikke om jeg fortsatt har det, tar derfor det samme nå også.. men vet ikke om det har så mye for seg..
 
Første gang ingen ting. Andre gang drakk jeg salvie-te og bringebærblad-te for å få fart på EL (hadde lang og treg syklus). Drakk grapefruktjuice. Og hadde sex omtrent annenhver dag når EL nærmet seg. Og brukte EL-tester for å finne toppen. Spiste også litt ananas dpo, men ikke så mye den mnd. det klaffet [emoji4]
 
Ingenting annet enn folat noen av gangene. Har mistet 2/3 ganger da :shifty: tror ikke jeg kommer til å ta noe mer når vi prøver nå
 
Kjørte på ti dager i strekk etter mens. Gjorde det etter ett par pp når vi ville ha førstemann og gjorde det samme etter to pp nå. Funker for oss tydeligvis[emoji85]
 
Lakriste og ananasjuice. Tempet og testet for EL

Elsker lakriste! Hva skal det hjelpe for?
Kjekt om en av mine favorittdrikker kan hjelpe for noe :D eller vent, jeg drikker det når jeg er forkjøla fordi det løser opp slim i halsen. Så da hjelper det kanskje for... mer EL-slim? Eller noe i den duren? Drakk du det mellom mens og EL?
 
Ananas med kjerne, fra 1-5 dpo. Eneste kjerringrådet jeg orka, er jo så godt!! :D
 
Elsker lakriste! Hva skal det hjelpe for?
Kjekt om en av mine favorittdrikker kan hjelpe for noe :D eller vent, jeg drikker det når jeg er forkjøla fordi det løser opp slim i halsen. Så da hjelper det kanskje for... mer EL-slim? Eller noe i den duren? Drakk du det mellom mens og EL?
Mener det var før EL, ja, men nå husker jeg faktisk ikke! Veldig god, fra Pukka :)
 
Ingen. Vi hadde prøvd grapefruktjuice, Conceive Plus, Solvipect (hostesaft) og Vitex men da det klaffet brukte vi ingenting og det var tydelig at kroppen klarte alt helt fint på egenhånd
 
Utenom ICSI så klart tok jeg melatonin og q10 fra september til uttak 10/11. Tror det var alfa omega for eggkvaliteten. Begynner på dette igjen når vi skal i gang etter fødsel :)

Tok du en q10 tablett eller mer? 3 mg melatonin? Fikk du mye bedre eggkvalitet av dette enn uten dette?
 
Tok du en q10 tablett eller mer? 3 mg melatonin? Fikk du mye bedre eggkvalitet av dette enn uten dette?

600 mg q10 og 3 eller 5 mg melatonin.

Mye bedre eggkvalitet. Uttaket før fikk jeg 22 egg, men ingen utviklet seg. Nå fikk vi ut 4 egg hvor de 2 som ble befruktet ble blastoer. Og gravid med ene :)
 
Tenkte ikke så mye på prøvingen, tror det var det som gjor at spiren satt
 
600 mg q10 og 3 eller 5 mg melatonin.

Mye bedre eggkvalitet. Uttaket før fikk jeg 22 egg, men ingen utviklet seg. Nå fikk vi ut 4 egg hvor de 2 som ble befruktet ble blastoer. Og gravid med ene :)

Så flott med bedre eggkvalitet! :) Var det gynekologen som anbefalte deg å ta 600 mg q10 eller gjorde du det på eget initiativ? Ser at jeg bare tar 100 mg og det står på pakken at dosen ikke må overskrides, men hvis det er det som skal til...
 
Back
Topp