Hviling på dagen!?

feb&mars

Elsker forumet
Hvor mye, hvor ofte og hvor!?
 
2 lurer ca, på tilsammen 2 timer. om en lur, så er den lang, på ca 2 timer ;)
 
Han sover 2 kviler. Den første kan vare alt fra 3 kvarter til 2 timer, våken 2-3 timer og sover tilsvarende igjen... Men han vil stå opp rundt 3-4 om morgenen, så bør gjerne gjøre noko med det snart...
 
Han vipper mellom 1 og 2 kviler, den siste veka har det stort sett blitt 1. Mellom 30 min og 1,5 time. Han sover i senga si på rommet sitt.
 
Stort sett sover hun to hviler på mellom 30 og 60 minutt. Noen dager blir alt bare rot og hun kan ende opp med å bare ha en hvil (ikke speielt lang) eller tre korte. Er vi hjemme sover hun i sengen sin, er vi ute eller på besøk så sover hun i vognen :)
 
Her er det to dupper pr dag, på 1-1,5 timer hver ca. Han sover stort sett i senga på sitt eget rom, eller når vi triller tur i vogna.
 
Her har vi 2-3 lurer. Sover mellom 40 og 90 minutt hver gang. Prøver å få hun til å sove minst 2 timer tilsammen på dagtid. Hun sover første luren i vår seng men meg eller pappa'en og andre og tredje luren ute i vognen.
 
Som regel er det 2 lurer på 2-2,5 timer på hver av lurene :) Fram til for en uke siden sov han bare inne i senga si,men har nå fått han til å sove ute i vogna si.
Av og til blir det 3 lurer,men da pga han sover i bilen når jeg kjører storebror til bhg og da sover han gjerne 1-1,5 time. Han får ikke sove etter 15:45.
 
Her har vi kun en dupp. Den tar vi som regel i vogna, og varer fra 1 1/2 - 3 timer :)
 
Her sover han 2-3 ganger på dagen, og da på alt fra 30 min til 1,5 time. Opplevde at han noen dager sov rett under 1 time på dagen. Det funket ikke, han våknet mye på kvelden og tidlig på morgenen. Så vi opplever at søvn avler søvn... fremdeles :)

Sover bedre i vogna, i sengen blir det kun 20-25 min av gangen på dagtid.
 
her sover hun en gang på dagen fra ca halv to, sover da i uteboden vår i vognen, mørkt og frisk luft så der sover hun godt:) faktisk bygd den til det så det er det eneste den er brukt til :p på dagen sover hun da alt fra en til to timer.. hun legger seg da mellom åtte og halv ni på kvelden og står opp om morningen igjen mellom halv ni og ni som regel.
 
Her er det to hviler på tilsammen 2 timer ca. Noen dager bare en time på to lurer. Uten den andre luren så fungerer hun ikke i det hele tatt :p
 
Hun sover to ganger, rundt kl 10 og kl 14. Et par timer hver gang. Hun sover enten i vogna ute eller i slyngevugga inne.
 
Minstemann sover 2 ganger på dagtid, enten i vogna eller inne i senga si, ca en time hver lur. Våkner en del på natten, så tenker å slutte med nattamming helt nå. Storebror som snart skal begynne i barnehage sover en gang om dagen, men ofte tre timer. Han har alltid sovet godt og hatt et stort søvnbehov. Helt ulike på den fronten, men utrolig like ellers :)
 
Back
Topp