hviler

Male

Flørter med forumet
hvor lenge og hvor mange ganger for dagen hviler barna nå*??

her har han fortsatt to hviler, den ene på nesten 2 timer, (0930-1115 ca) og den andre varierer veldig ( 1430 til ca 1545 eller lengre)

lurer på når man vet at man skal trappe ned.. redd for å "røre" for mye på rutiner, da han har vært et stort problembarn ifht søvn.. begynte å sove mer enn 2 timer sammengengende om natten først da han var 10 mnd..

her varierer det mye fra en til to dupper. noen dager sover han f.eks fra 10-11tiden til 13-14 tiden. noen andre dager sover han f.eks fra 9-10 tiden til 11-12tiden og fra 16-17 tiden til 18tiden. jeg gjør ikke noe med dagsøvnen hans så lenge han sover hele natten. men når jeg ser det begynner å gå utover nattesøvnen, så kommer jeg til å gjøre noe. noen unger trenger mye søvn om dagen enda mens andre ikke. de sier at man skal kutt ned til en dupp om dagen når man er rundt 1 år men jeg lar han styre dette til selv. har aldri hatt noen spesielle rutiner på søvnen hans på dagen.

Her har Kaspar 3 dupper. Han er alltid trøtt etter 2 timer. På det meste sover han 2 timer og ikke mindre enn 1 time. Det skal bli spennende å se hvordan det blir når han skal i barnehagen....

Her har hun 2 i løpet av dagen, begge kan variere litt men 30-60 min vanligvis. Av og til slår hun til med 90 min.

miraculix skrev:
Her har hun 2 i løpet av dagen, begge kan variere litt men 30-60 min vanligvis. Av og til slår hun til med 90 min.

akkurat det samme her! fy søren så heldige dere andre er! dere må jo ha rent hus og tid til å gå på do hver dag! Snuppa her sover 1 time nesten på minuttet :(  (to ganger til dagen)

mommy_to_be skrev:
miraculix skrev:

akkurat det samme her! fy søren så heldige dere andre er! dere må jo ha rent hus og tid til å gå på do hver dag! Snuppa her sover 1 time nesten på minuttet :(  (to ganger til dagen)

Hehe, som om jeg skulle sagt det selv. Jeg får gått på do, men hun krever da å få sitte på fanget xD

Snuppa mi har kutta ut dupp nr 2. Og det etter at hun begynte i barnehagen, utrolig nok... Så hun står opp ca 06.... legger seg 10-11 tiden og sover i ca 2-2.5 time også legger ho seg mellom 19-20... Det er et slit å holde ho våken etter barnehage, ho er trøtt. Men ho vil ikke sove før ca 18, men da er det for tidlig igjen. (ja, jeg har prøvd å legge ho da allerede..MEn det endte med at ho sov i 1-2 timer og våknet)

miraculix skrev:
mommy_to_be skrev:
miraculix skrev:

Hehe, som om jeg skulle sagt det selv. Jeg får gått på do, men hun krever da å få sitte på fanget xD

samma her! eller så skal hun se nediemoticon

Back
Topp