Hege s Glad i forumet 7 Apr 2007 #3 varierer.. den ligger vnaligvis litt høyere i svangerskapet.. jeg har hatt perioder hvor den har ligget opp i 120, det er veldi ubehagelig..
varierer.. den ligger vnaligvis litt høyere i svangerskapet.. jeg har hatt perioder hvor den har ligget opp i 120, det er veldi ubehagelig..
tipp Forumet er livet 7 Apr 2007 #4 Da er jo ikke 100 så voldsomt mye. Bare lurte for jeg sitter her og sjelver litt, så jeg lurte på hva det kunne være
Da er jo ikke 100 så voldsomt mye. Bare lurte for jeg sitter her og sjelver litt, så jeg lurte på hva det kunne være
Hege s Glad i forumet 7 Apr 2007 #6 legen min sa at opptil 120, kan man akseptere av og til... men over det, så bør man følge det opp...
tipp Forumet er livet 7 Apr 2007 #7 Du teller antall slag på pulsen din i 15 sek, så ganger du det med 4
munter Forumet er livet 7 Apr 2007 #10 ORIGINAL: Mirage 18 slag på 15 sekunder.. altså er min hvilepuls på 72 bare.. er det lite??? eller bra?..[8|] det er perfekt det[:D]
ORIGINAL: Mirage 18 slag på 15 sekunder.. altså er min hvilepuls på 72 bare.. er det lite??? eller bra?..[8|] det er perfekt det[:D]
tipp Forumet er livet 7 Apr 2007 #11 Godt å vite at det ikke var for høyt med 100.syntes det hørtes så grådig mye ut