Hvilepuls

UtålmodigPrøver1

Betatt av forumet
Hei!

Noen som har fulgt med på hvilepulsen siden før positiv test?

Hadde veldig høy hvilepuls de første uken (nesten 10 slag høyere enn vanlig), men nå ser den ut til å ha sunket igjen, 7+5. Vil gjerne høre andres erfaringer og hvordan deres varierer!

Akkurat samme erfaring her og kjenner det stresser meg. Er 7+0 og siste uka har den ligger på min normale hvilepuls, noen dager litt under. Ukene før har den jevnt over lagt ca 5 høyere. Skal på ultralyd neste torsdag og er veldig redd/spent kjenner jeg.

Sist svangerskap endte jeg opp med å ta av klokka ganske tidlig, stressa meg da også :p

Sniker fra august. Min gikk også tilbake til «normalen» rundt den tiden og alt bare bra her så langt ❤️ UL senest i går og så en aktiv liten sak på 2,2 cm (9+0 i dag).

Tusen takk for at du skriver, du aner ikke hvor godt det er å lese :Heartred

Her har min også plutselig sunket og holdt seg på nøyaktig det samme de siste tre dagene… Det har stresset meg også.. 5+5 i dag… men jeg har jo symptomene fortsatt, så jeg håper og tror alt er bra

Sniker. Min gikk også opp i starten, deretter varierte den litt. Svangerskapet endte i baby. Så ikke stress:Heartred

Masse lykke til, og oppdater gjerne! :Heartred

Tusen takk! Da var UL ferdig og vi fikk se et lite nurk på 16mm med bankende hjerte, til tross for lav hvilepuls og nesten ingen gravidsymptomer:sad010:Heartpink så det var virkelig en lettelse!

Så utrolig kjekt! Gratulerer så mye!
:Heartred

Dette bekymrer meg :oops: Håper ikke det er et dårlig tegn… Har fremdeles kvalmen (som har blitt verre denne uka, og ømme bryst, men brystene virker ikke så harde/hovne lengre..BDAB7F7F-A614-426D-9B50-4D922216C240.jpeg

Back
Topp