Hvilepuls

Luna94

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Noen som følger med på hvilepulsen i fitbit eller annen pulsklokke?

Den har bare stigi og stigi fra jeg fant ut av graviditeten, og de siste dagene har den blitt enda høyere!
 
Er for tidlig for meg å merke noe forskjell enda, kanskje litt forhøyet, men sist lå jeg på 20 over normalen nesten hele svangerskapet.
 
Er for tidlig for meg å merke noe forskjell enda, kanskje litt forhøyet, men sist lå jeg på 20 over normalen nesten hele svangerskapet.

Godt å høre!:hilarious:
For her har den stigi godt siste ukene.
Screenshot_20190710-113207_Fitbit.jpg
 
Jeg har høy hvilepuls generelt fordi jeg beveger for lite, 65-67 til vanlig. Men nå var den på 80 nå i sted og 103 nå når jeg spiser:hilarious:
 
Jeg har høy hvilepuls generelt fordi jeg beveger for lite, 65-67 til vanlig. Men nå var den på 80 nå i sted og 103 nå når jeg spiser:hilarious:

Ikke noe tvil om at kroppen jobber ekstra om dagen nei!:hilarious:
 
Ser hvilepulse varierer veldig i løpet av dagen, lg er fortsattt høyere enn vanlig. Men de siste dagene har den sunket litt!

Noen som følger med på pulsen sin?
Hvordan er isåfall deres puls?:happy:

Screenshot_20190715-105550_Fitbit.jpg
 
Jeg har generelt lav hvilepuls, ligger normalt rundt 55, mens under hele graviditeten var den godt over 100. Normaliserte seg etter fødsel:)
 
Hvilepulsen ligger stabilt på 45-46 slag og minutt fortsatt, så ingen forandring her!
 
Jeg har 60- 63 i hvilepuls vanligvis, nå har jeg rundt 90. Blir anpusten bare av å gå opp trapper:hilarious:
 
Jeg har 60- 63 i hvilepuls vanligvis, nå har jeg rundt 90. Blir anpusten bare av å gå opp trapper:hilarious:

Ja, det kan jeg merke og! At en fortere blir sliten og andpusten :hilarious:
 
Back
Topp