Hvilepuls under graviditeten

Amandaa11

Forumet er livet
Noen andre enn meg som ser litt på hvilepulsen, som brukes fitbit eller andre typer som måler? Og som vil dele hvordan pulsen ser ut?
 
Noen andre enn meg som ser litt på hvilepulsen, som brukes fitbit eller andre typer som måler? Og som vil dele hvordan pulsen ser ut?

Ja, og den ser bekymringsfull ut, sånn i forhold til sist jeg var gravid og lå konsekvent på 58-60 de første ukene. Nå ser det slik ut 6+4. Opp og så ned igjen...
Svart strek er opprinnelig mensdato, men fikk positiv test 1.4


4c7468216111168cccc391b7968ada1c.jpg
 
Opp og ned her også. Legger med puls fra CD1 den PPen det klaffet :) Tror det er best å ikke følge så mye med på det. Man blir jo bare stresset :) Var hos jordmor i dag og så et bankende hjerte og et lite frø på 19 mm:Heartred

upload_2018-4-23_12-58-37.png
 
Opp og ned her også. Legger med puls fra CD1 den PPen det klaffet :) Tror det er best å ikke følge så mye med på det. Man blir jo bare stresset :) Var hos jordmor i dag og så et bankende hjerte og et lite frø på 19 mm:Heartred

Vis vedlegget 254724

Ååh! Hvordan gikk det? Har du lagt ut bilde?

Her er min gravidpuls. Første punkt i grafen var dagen med positiv test, fire dager før IKM.

IMG_0285.jpg
 
Ååh! Hvordan gikk det? Har du lagt ut bilde?

Her er min gravidpuls. Første punkt i grafen var dagen med positiv test, fire dager før IKM.

Vis vedlegget 254745

Skrev om det i skravletråden for uke 17 :D Jordmor glemte å ta bilde og tok heller bilde av vann-cysten hun fant på eggstokken min:wideyed: Ikke like spennende å ha bilde av :hilarious: Men fastlegen min som jeg først var hos i dag lovte meg ultralyd rundt uke 12 når vi skal ta blodprøver, så håper på et bilde da :D
 
Skrev om det i skravletråden for uke 17 :D Jordmor glemte å ta bilde og tok heller bilde av vann-cysten hun fant på eggstokken min:wideyed: Ikke like spennende å ha bilde av :hilarious: Men fastlegen min som jeg først var hos i dag lovte meg ultralyd rundt uke 12 når vi skal ta blodprøver, så håper på et bilde da :D

Haha nei [emoji23] huffda. Men det er heldigvis mer å se i uke 12. Vi skal bestille ny time til den uken :)
 
Godt å se at vi er flere som vaker lavt. Hvordan ligger du i fht din laveste puls i syklusen?

Dag 1 av mensen har jeg noen ganger fått så lavt som 56-57, men det er bare en dag før den går opp igjen. Gjennomsnittlig ligger jeg på 63 i løpet av syklusen, så jeg ligger litt under normalen nå. Før TUL gjorde det meg ordentlig bekymret, men nå har jeg slått meg til ro med at kroppen er vant til den økte blodmengden og derfor er pulsen lavere [emoji5]
 
Back
Topp