Hvilepuls tidlig svangerskap

Lean

Forumet er livet
Noen som vil fortelle litt om hvordan deres puls oppførte seg de første ukene av svangerskapet? Jeg er 6+1 i dag og hvilepulsen bare faller og faller. Ingen svingninger som jeg har forstått er normalt. Bare fallende puls. Noen erfaringer? IMG_2102.jpg

Hadde EL 13 mars og pulsen begynte å øke fra 7 dpo. Omtrent fra IKM gikk den bare nedover og i hele første og andre trimester lå den egentlig under vanlig hvilepuls. Noe høyere nå i tredje trimester.

IMG_3040.JPG

IMG_3041.JPG

IMG_3042.JPG

Min puls gikk opp i begynnelsen men stabilisert seg igjen på normalen etter en mnd tid ca. Ligget på normal fram til nå i 3. Trimester hvor den nå ligger på 7-10 slag over normalen.

Min puls gikk opp i begynnelsen men stabilisert seg igjen på normalen etter en mnd tid ca. Ligget på normal fram til nå i 3. Trimester hvor den nå ligger på 7-10 slag over normalen.

Så godt å høre [emoji173]️ Dette har stresset meg så enormt at jeg vurderte å finne et sted å ta tidlig ul på Kypros [emoji15]

Min er helt som normalt. 4+2

Ser det at det er ingenting som er mer eller mindre normalt enn noe annet heldigvis [emoji4] Din er den samme, min steg veldig før den droppet igjen, noen stiger og synker om hverandre, noen har lavere hvilepuls enn normalt.. er litt godt å vite det [emoji4] Og såååååå utrolig magisk at du endelig er gravid [emoji173]️[emoji173]️ Jeg heier!

Null problem. Jeg stresset så sinnsykt over det samme selv [emoji85]

Det har jeg også gjort [emoji15] Som jeg skrev over her, har faktisk lett frem et sted å ta tidlig ul på Kypros! Og overtalt mannen til at det er lurt [emoji38][emoji849]

Opplevde det samme rundt 6+ et eller annet, var helt sikker på at jeg hadde mista. Erfaringen utover i svangerskapet er at det svinger litt, feks har jeg nå som permisjonen min har begynt gått fra 84 til 77 - tror kroppen trengte litt hvile.

Opplevde det samme rundt 6+ et eller annet, var helt sikker på at jeg hadde mista. Erfaringen utover i svangerskapet er at det svinger litt, feks har jeg nå som permisjonen min har begynt gått fra 84 til 77 - tror kroppen trengte litt hvile.

Så godt å høre andre som har erfart det samme og at det har gått bra [emoji173]️ Takk for at du deler din erfaring [emoji173]️ Jeg puster litt lettere igjen nå :)

Back
Topp