Hvilepuls i dpo-land

Jeg ble gravid i desember og mistet i januar. Men du kan tydelig se stigning i hvilepuls! Så jeg følger godt med på min hvilepuls og tar ikke en hcg test med mindre hvilepulsen har økt de siste dagene før. Se bilder:
Vis vedlegget 325859 Vis vedlegget 325860

Hvilken app får du den grafen i? Ser ut som en iphone det er vist på, eller blingser jeg? Har apple watch og health-appen viser hvilepuls men den gjør grafen så flat at det er mye vanskeligere å se variasjoner...
 
Hvilken app får du den grafen i? Ser ut som en iphone det er vist på, eller blingser jeg? Har apple watch og health-appen viser hvilepuls men den gjør grafen så flat at det er mye vanskeligere å se variasjoner...

jeg har og applewatch og helse-appen min viser samme graf som hennes? Trykker på vis alle helsedata og blar ned til hvilepuls
 
jeg har og applewatch og helse-appen min viser samme graf som hennes? Trykker på vis alle helsedata og blar ned til hvilepuls

Føler meg litt dum, men finner bare denne?
 

Vedlegg

  • B4178A27-DA40-4DAE-88B6-6063EDBB4DF8.jpeg
    B4178A27-DA40-4DAE-88B6-6063EDBB4DF8.jpeg
    18,1 KB · Visninger: 127
Jeg er ganske fascinert over hvilepulsen og hvordan den faktisk samsvarer ganske godt med syklusen forøvrig. Forsøker å blåse litt støvet av denne tråden med dagens graf 4dpo. Kan det være festedip? Det er jo veldig tidlig... Noen med erfaringer? Noen som har fått positiv test som har fulgt med på hvilepulsen sin?:D
Edit: drakk litt vin i går, så forventet egentlig at grafen skulle gå veldig motsatt vei:hilarious:
 

Vedlegg

  • CCD14BFC-3D1C-4244-B626-CDA079D72D93.jpeg
    CCD14BFC-3D1C-4244-B626-CDA079D72D93.jpeg
    21,8 KB · Visninger: 186
Vi hadde en laaaaaaang tråd om dette før jeg ble gravid i desember 2018. Mange som kartla og postet grafer av pulsen sin. Veldig gøy. Jeg så på pulsen min at jeg var gravid, før jeg fikk positiv test.

422F926C-847D-4EFD-B056-5E6848129A17.jpeg


Dette var en typisk syklus. Blå prikk eggløsning, rød prikk mens. Pulsen gikk rolig opp mot eggløsning før den tok en liten dipp ned, så svingte den ganske jevnt til ca. 7 dpo og deretter falt den klart ned til absolutt lavest ved mens.

D78160A3-9CBD-4082-8CD1-B5FB4E802808.jpeg

Her ble jeg gravid. Gul prikk var da jeg tok positiv test, og jeg egentlig hadde skjønt at jeg var gravid. Da hadde pulsen begynt å stige 7 dpo og gikk bare oppover.

For meg så falt pulsen ganske kraftig etter dette, og ble liggende på rundt 54 helt frem til slutten av svangerskapet. Ifølge Internett skulle pulsen være høyere enn normalt i svangerskapet, men det var den ikke hos meg.
 
Vi hadde en laaaaaaang tråd om dette før jeg ble gravid i desember 2018. Mange som kartla og postet grafer av pulsen sin. Veldig gøy. Jeg så på pulsen min at jeg var gravid, før jeg fikk positiv test.

Vis vedlegget 340042

Dette var en typisk syklus. Blå prikk eggløsning, rød prikk mens. Pulsen gikk rolig opp mot eggløsning før den tok en liten dipp ned, så svingte den ganske jevnt til ca. 7 dpo og deretter falt den klart ned til absolutt lavest ved mens.

Vis vedlegget 340041
Her ble jeg gravid. Gul prikk var da jeg tok positiv test, og jeg egentlig hadde skjønt at jeg var gravid. Da hadde pulsen begynt å stige 7 dpo og gikk bare oppover.

For meg så falt pulsen ganske kraftig etter dette, og ble liggende på rundt 54 helt frem til slutten av svangerskapet. Ifølge Internett skulle pulsen være høyere enn normalt i svangerskapet, men det var den ikke hos meg.

Så utrolig kult! Takk for fine grafer. Synes også hvilepulsen er utrolig fascinerende å følge med på. Denne mnd tror jeg nok det bare går én vei i hvert fall. Nesten så jeg lurer på at jeg kanskje ikke har hatt el med denne pulsen, bare lh-utslag:p markert dag er el, 6dpo i dag.
 

Vedlegg

  • A9CE2269-9000-4005-B259-EBF492A8EAE4.jpeg
    A9CE2269-9000-4005-B259-EBF492A8EAE4.jpeg
    17,1 KB · Visninger: 108
Så utrolig kult! Takk for fine grafer. Synes også hvilepulsen er utrolig fascinerende å følge med på. Denne mnd tror jeg nok det bare går én vei i hvert fall. Nesten så jeg lurer på at jeg kanskje ikke har hatt el med denne pulsen, bare lh-utslag:p markert dag er el, 6dpo i dag.

Ja, er det ikke? Kjempespennende at noe sånt kan slå inn på pulsen, så tidlig! Jeg lagde nøyaktige Excel-diagrammer over min :hilarious: I ettertid har jeg bare sett på appen, så det var overhodet ikke nødvendig. Hadde din graf vært min puls, hadde markert punkt eller dagen før vært min el. Fikk alltid en stigning først og så en dipp når el kom.
 
Back
Topp