Hvilepuls 2. trimester

Freyja.

Forelsket i forumet
Februarhjertene 2025
Ser hvilepulsen min har sukket fra 71 til 62 de siste ukene. Er i uke 17 nå. Er det normalt den stabiliserer seg under graviditeten? Står liksom alle veier at den normalt skal øke.

Hva er din hvilepuls?

Ser hvilepulsen min har sukket fra 71 til 62 de siste ukene. Er i uke 17 nå. Er det normalt den stabiliserer seg under graviditeten? Står liksom alle veier at den normalt skal øke.

Hva er din hvilepuls?
Min hvilepuls har vært jojo hele veien, så den har jeg sluttet å bry meg om. Vært alt imellom 58-75. Er 18+4 i dag, og baby har det bra og jeg kjenner godt med liv i magen, så er ikke noe i veien der i hvert fall ☺️ Ville lagt bort pulsklokka di om jeg var deg :happy:

Hvilepuls er gjennomsnittlig 69 gjennom døgnet - men jeg hviler aldri, og sover heller ikke mer enn noen få timer sammenhengende før jeg vekkes av storebror i huset, som fortsatt sover på samme rom, så det er nok bare pulsen når jeg står/ligger i ro og bare stresser mentalt, iflg pulsklokka :hilarious:

Har variert hele svangerskapet, siste tiden har den brukt å ligge på ca 61 - 70. I helg der jeg sover litt lenger og slapper litt mer av synker den ofte til 59-60. Er 20+0 i dag.

vi mistet rett etter dette innlegget. Vi vet ikke hva årsaken var <3 Fine lille gutten vår :Heartred Tror nok ikke hvilepulsen var årsaken, det er nok andre grunner for at livet ebbet ut.

vi mistet rett etter dette innlegget. Vi vet ikke hva årsaken var <3 Fine lille gutten vår :Heartred Tror nok ikke hvilepulsen var årsaken, det er nok andre grunner for at livet ebbet ut.

Så leit å høre, så utrolig trist :Heartblue Hvordan merket du at noe var galt? Sa de noe angående hvilepulsen?

Håper dere får god hjelp og har gode folk rundt dere :Heartred

Så utrolig trist å høre ❤️ Sender deg mange varme klemmer ❤️ Ta vare på deg selv!

Så leit å høre, så utrolig trist :Heartblue Hvordan merket du at noe var galt? Sa de noe angående hvilepulsen?

Håper dere får god hjelp og har gode folk rundt dere :Heartred
Vi fant ikke liv med doppleren. Det var liv dagen før. Både leger og jordmødre mener pulsen ikke skal ha noe å si. Jeg har to store barn fra før og helt normale svangerskap og fødsler.

Back
Topp