Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min hvilepuls har vært jojo hele veien, så den har jeg sluttet å bry meg om. Vært alt imellom 58-75. Er 18+4 i dag, og baby har det bra og jeg kjenner godt med liv i magen, så er ikke noe i veien der i hvert fallSer hvilepulsen min har sukket fra 71 til 62 de siste ukene. Er i uke 17 nå. Er det normalt den stabiliserer seg under graviditeten? Står liksom alle veier at den normalt skal øke.
Hva er din hvilepuls?

vi mistet rett etter dette innlegget. Vi vet ikke hva årsaken var <3 Fine lille gutten vårTror nok ikke hvilepulsen var årsaken, det er nok andre grunner for at livet ebbet ut.
Hvordan merket du at noe var galt? Sa de noe angående hvilepulsen?
Så utrolig trist å hørevi mistet rett etter dette innlegget. Vi vet ikke hva årsaken var <3 Fine lille gutten vårTror nok ikke hvilepulsen var årsaken, det er nok andre grunner for at livet ebbet ut.
Vi fant ikke liv med doppleren. Det var liv dagen før. Både leger og jordmødre mener pulsen ikke skal ha noe å si. Jeg har to store barn fra før og helt normale svangerskap og fødsler.Så leit å høre, så utrolig tristHvordan merket du at noe var galt? Sa de noe angående hvilepulsen?
Håper dere får god hjelp og har gode folk rundt dere![]()