Hviledagen er her

lenemor

Forumet er livet
Og i dag var det min tur å stå opp.. det er sannelig ikke noe problem når man får sove til sek. August har hostet veldig et par dager, men i natt har det vært stille - vi blir nesten paniske vi når han begynner, redde for en ny runde med krupp - det har vi ikke lyst på!

I dag bli det nok en tur på hytta til svigers. Har ikkke sett dem på en uke, siden vi har hatt mamma på besøk (vel, vi inviterte dem på middag her en dag mens mamma var her, men da orket ikke svigermor)

Nå er det først litt lek med broremann, storesøster har stått opp og ser på film, og så er det ut og gå en liten tur før frokost. Pappa'n sover ennå, så vi tar frokosten når han har tått opp

Hva gjør dere i dag da damer?

I dag skinner sola her[:D] Mellom skyene da, men alt er bedre enn regn! Kan ikke huske sist vi hadde en SÅ dårlig sommer. I dag er siste dag i ferien for mann og barn, i morgen er det barnehage og jobb igjen for dem. Jeg har ferie lenge enda[8D] ungene er veldig klare til å komme seg tilbake så det blir nok bra. Denne ferien har egentlig vært bare kjip, først gikk planene i vasken, så ble jeg syk og nå til sist har lillesøster vært syk, toppet med dårlig vær så gir ikke det den helt store ferieopplevelsen! MEN, vi har heldigvis to uker til om en liten stund, da tar vi mest sannsynlig turen til Sverige sammen med et vennepar[:)] (og så skal vi jo ei uke til kreta i slutten av august da, men det virker leeeenge til!)

I dag skal vi bare nyte finværet og siste fridagen. I morgen skal huset shines og det trengs nok for det har vært lite huslige syssler i det siste. Kanskje vi til og med kan grille i dag![:D]

Ellers er det dårlig med planer her. Jeg må trene igjen, men det tar jeg i kveld! Ha en fin søndag alle sammen![:D]

Har har jeg jobbet. Så ble jeg trimmet av min søster. Hun løp litt fortere enn meg og jeg fikk kuttet et til minutt av rundetiden min. Nu har vi spist hjemmebakte pitabrød med tacofyll og diverse. De små blir lagt og etterhvert blir det vel is og fotballfinale. En deilig dag i varmen.
Mannen har herjet og styrt med alle ungene så tror han er trøtt nå.

her har det vært en fantastisk dag - deilig varmt... men det tok brått slutt da det braket løs et skikkelig regnvær - nå øspøser det ute. Har vært og besøkt svigers på hytta i dag, svigermor fikk det ene familiebildet vårt i ramme i bursdaggave og ble både overrasket og glad. Frøkna vår har drevet oss fra  vettet, hun har tydeligvis bestemt seg for å gi fullstendig blanke i hva vi sier til henne - har blitt et par time-out i dag, og radioen er inndratt for i kveld også - nå har vi bestemt oss for å ta opp krigen med trassen og den selektive hørselen, for det blir bare verre og verre

I dag tok jeg med meg barna mine og barna til kjæresten min på stranda! Sammen med ei venninne av meg, og hennes kjæreste og hvert deres barn [8D] Da vi kom frem og gikk mot vannet begynte det å styrt regne, men det var utroooolig varmt så det var sinnsykt deilig å få badet allikevel [:D] Har da hatt fire barn alene nesten hele dagen, og det har gått sååå fint [:D] Gleder meg masse til vi skal på camping hele gjengen siste uka i juli, det blir super koselig - barna går såå godt overens, noe som er perfekt [:D]

Her ble det en deilig dag! Dro innover til svigers for å grille middag og ungene storkosa seg![:D]
Ble litt for mett da, så jeg sitter å moter meg opp til dagens treningsøkt, men godstolen kjennes veldig behagelig ut for øyeblikket!
Ellers har har vi samme agenda som dere lenemor, å få frøken "jeg-tror-jeg-bestemmer-alt" til å skjønne at trass og ufin oppførsel ikke er akseptert, og heller ikke kommer til å bli det. Nå i ferien har det blitt helt ekstremt, noe jeg til dels skjønner når hun kjeder seg innimellom, men nå er det nok. Neste ferie blir ikke noe trivelig om vi må ta kampen da så da gjør vi det nå heller!

I dag har det vært en lat dag. Christian har vært hos bestemor fra i går til i dag.
Siden jeg og K koste oss i Strømstad i går.
Så vi har sovet lenge, så har jeg lagd fredig bordkortene og prøve litt av pynten jeg har kjøpt inn.
Vi har også gravd og dratt ut jord uten for det nye inngangspartiet vårt.
Nå har go gutten kommet hjem og koser seg med litt kveldsmat før det er natta for han.

Lenemor. du har ikke fått noen astma sprayer til August?

Back
Topp