Hvil på dagen

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Hvordan hviler deres små på dagen? Her har han en hvil i 10 tiden på en halv time, å i 12-13 tiden og bare på en halv time og en på ettermiddagen og den er også på en halv time, han hviler i vognen. Idag prøvde jeg og få hvilen i 12-13 tiden i sengen, og da sov han 1og en halv time, det var luksus det!

Høres ut som at vi har det ganske likt bare at vi starter dagen litt tidligere. Mini har første blund ca kl halv ni og sover sjeldent lengre enn en time av gangen

W sover to dubber på morgenen alt fra en halvtime / time, en dubb på formiddagen alt fra en halvtime til halvannen, en blund i 4-5 tiden på en halvtime og i seng 19:-)

De siste dagene har det blitt et par lurer på max 30min, og et par cowboystrekker på max 10min.. Gleder meg til de hersens tennene er ute...

* æpp'n *

Hvilene forandrer seg stadig, så ikke lett å si, men som oftes er hun våken kl sju og sover igjen rundt kl ni. Etter denne luren som kan vare alt fra 30 min til tre timer, sover hun som oftes en eller to ganger til med varierende lengde. Vil som oftest ikke sove etter halvfire fire, og er stuptrøtt og klar til nsttesoving kl sju.
Kan ikke huske det var så "rotete" med de to andre når de var så store. Der innbiller jeg meg at vi nesten kunne stille klokken etter sovingen deres, og når vi måtte ut å trille...

W sover to dubber på morgenen alt fra en halvtime / time, en dubb på formiddagen alt fra en halvtime til halvannen, en blund i 4-5 tiden på en halvtime og i seng 19:-)
Akkurat som her det! Bare av og til blir det bare litt kl.19 og så natt ca 21 :)

Back
Topp