Hvil om dagen

Juli15/juni18

Flørter med forumet
Jenta mi begynnte endelig med en 1-2 timera hvil på formiddag. Det pleier å være rundt 11, av og til 10. Nå får hun en flaske mme før og endelig sove hun mer enn en halv time :) helsesøster sa til meg jeg skal ikke gi ellers blir hun for tjukk. Men etter jeg leste om mangen som gi enda flaske om dagen, gjøre jeg det nå også.
Men problemet nå er ganske ofte at hun vil ikke ta seg en ettermiddagshvil. Hun pleier å legge seg kl 19 om kvelden men tida mellom 13 og 19 er jo ganske lenge.
Fleire som kjenner til det? Noen ideer?
 
Blir det samme her om hun sovner rundt den tiden, så vi bruker å prøve å få til en tidligere dupp og en på ettetmiddagen. Stort sett sovner hun ca 0930 og 1330, og sover ca en time på hver dupp.
 
Vi har bare en hvil. Så det kan gå så lenge som du sier. Hvis han sover 10-13 klarer han være våken til 19 om kvelden :)
 
Når våkner han på morgen? Lenge allerede at han har bare en hvil?
Han våkner i 7-tiden. Av og til har han to, men hvis han sover 2 timer eller mer klarer han seg med den ene.
 
Men det er mest vanlig at han sovner rundt 11.
 
Helt vanlig med kun 1 dupp om dagen her, og han vil opp mellom 05-06 tida, og legger seg for natta mellom 1815-1830 tida.
 
Vi har to dupper. Vi står opp 5-6 tiden. Så tar hun første duppen i 8 tiden. Sover en og en halv time.
Har andre duppen i 12:30-13:00! Sover gjerne en og en halv time. Så holder hun seg våken frem til leggetid i 18:30-19:00 tiden :)
 
Back
Topp