hvil i fred kjære bestemor.

Thinkerbell82

Glad i forumet
Da døde min kjære besta i dagtidlig, sovnet stille inn[:(]. Uffatelig trist, har virkelig fått livets realitet nært innpå meg i helgen. Gått og ventet på døden og på livet, døden kom først[:(], min fantastiske besta får aldri oppleve sitt første oldebarn, noe som er veldig sårt, men det er vel en mening med det?? håper jeg... Samtidig som det er tungt så er det veldig deilig å kjenne at den lille lever og romsterer inn i magen min, som sagt er livets gang, nytt liv og død går hånd i hånd.[:(]

Hvil i fred kjære besta.

Litt rotete innlegg men var godt å få skrevet noen av tankene man går og bærer på.

Kondulerer så mye[:(]

[:(][:(][:(] Kondolerer så mye.

Så ufattelig trist livet kan være... Men hun ser nok ned på dere, og passer på deg og den lille.
Nå må dere ta vare på hverandre i sorgen. Tenke på alle de gode minnene dere har om din kjære bestemor.

Vil bare gi deg en klem...

så trist... en kjempeklem fra meg. du får ta vare på alle de gode minnene du har fra bestemora di. jeg mista mi bestemor rett før jul og det var tungt. jeg har framkalt ett bilde av ho som jeg titt og ofte snakker med. hjelper litt i sorgen det. så hver gang jeg savner ho så ser je på bildet av ho og det hjelper

Kondolerer!
Du får fortelle den lille når den blir større om din fantastiske bestemor.

Kondolerer så mye!!!

ORIGINAL: S.M

Kondolerer!
Du får fortelle den lille når den blir større om din fantastiske bestemor.

Huff så trist [:(] Kondolerer så mye.

Stooor trøsteklem

kondolerer så masse...[:(][:(]

Som sagt ovenfor, du får fortell lillen om den fine besta du hadd...
Og som du sei så e d vel en mening me det!

Tenkt å my på det da oldemor døde for 14 daga sia, 
når lillen sprælla i magen at sånn e livet og døden...

Så trist[:(][:(]
Kondolerer så mye.

Kondolerer[:(]

Mange kondolanser fra meg... og gode trøste klemmer.

Back
Topp