Hviken type truser tar man med på sykehuset?

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
ja, det lurer jeg på.. Bruker min vanlige truser fortsatt, men ser for meg at de nok er litt for små til disse store bindene man må bruke etter fødsel.. Så dere som har erfaring.. Hvilken type tar du med deg? sloggi?

Nettingtrusa er vel greit når man har på de digre bleiene, men egne truser er best med vanlige bind, evt nattbind i :) har pakket ned noen gode hipsters jeg ihvertfall ;)

Jeg vil anbefale deg å ha ned noen STORE gode truser/hipstere som har plass til svære bind og nattbind. Jeg blødde gjennom alt sist så sambo måtte ut å kjøpe nye truser til meg :p Jeg har funnet mange som faktisk ser ok ut på kappahl, Cubus og hm. Jeg fikk aldri nettingtruser på sykehuset sist (SUS)...

Vært å kjøpt noen store myke (litt fine) truser på Lindex i dag.. satser på de gjør nytten... :D

Jeg har også vært på lindex i dag :D 9 sloggi ble med hjem.. Det var 3 for 2 tilbud, så da ble det 3 3pk.

Jeg har vært og kjøpt nettingtruser på apoteket. De er gull å ha. Å så er det engangs;)

Brukte nettingtrusene mens jeg var på barsel, og "mensen trusene" når jeg kom hjem :-P

Back
Topp