Hviken dyrepark ville dere reist til?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg er sånn i tvil, vi har lyst til å dra til en dyrepark. Og står mellom to valg.
Borås dyrepark, eller kristiansand dyre park?
Hvilken av disse hadde dere valgt? Og noen som kan fortelle meg hvordan det er i dem?
Jeg har vært i begge, men jeg var for liten til å huske ting derifra.
Kristiansand dyrepark er fryktelig dyrt, men er det verdt det?
Hjelp meg med valget mitt hversåsnill[8D][:D]
Det er like langt til begge to fra der jeg bor.

ORIGINAL: RegniEsil

eg har kun vært i kr.sand, og eg likar meg kjempegodt der.. Når jentene blir litt eldre så skal vi dit igjen..

borås har eg aldri vært.. så det kunne jo kanskje ha vært gøy å opplevd ein anna dyrepark, så kanskje vi reiser dit også.

Sign

Va i Kristiansand dyrepark no i ferien. Eline e 18 mnd, å d va helt supert! Va verdt pengan for vår del ja. Arti for hele familien! [:)] Apehuse å den der "petting zoo" va favorittan for Eline. Åsså kom løvinnan helt innte glasse der Eline satt i vogna, å d å va stort syns ho. Ho hadd d kjempefint heeeele dagen, å hadd IKKE tid t å sov dupp.

BTW, Kardemomme by va knall å. Kjøpt oss diverse frukt der, å Eline vinka t trikkeførern å kosa sæg [:)]

Ok, egentli så falt ALT me dyr i smak t Eline hahahaha (JA, vi vart frelst hele gjengen gitt! [8D])

Ingen[:'(] Jeg hater disse dyreplageri parkene!! Får helt vondt når jeg ser disse dyrene i omgivelser de absolutt ikke hører hjemme i[:'(] Hva er så fint med å se en tiger osv innesperret i et område den ikke hører til i?[8|]

jeg har vært i begge, riktignok mange år siden jeg var i Borås. Men jeg har vært i mange dyreparker rundt omkring i europa. Og jeg mener at kristiansand er en av de beste!!!

Takker for tips[:D]
Kanskje det blir kristiansand da[:D]

ORIGINAL: GT Sara

Ingen[:'(] Jeg hater disse dyreplageri parkene!! Får helt vondt når jeg ser disse dyrene i omgivelser de absolutt ikke hører hjemme i[:'(] Hva er så fint med å se en tiger osv innesperret i et område den ikke hører til i?[8|]

Det er jo opp til hver enkelt det. Men liker dyreparker jeg, og det er mange dyreparker som også redder liv, eller arter. Så noe godt må jo de forferdelig dyre parkene gjøre også[8|]

ja stakkars.................[:-]

har aldri slått deg at mange av disse dyreparkene tar til seg dyr som er utrydningstruet, eller har vært ulovelig i landet under private hjem? osv...
dyr som blir reddet?

Neida, sitt der å vær trangsynt du.... har du katt forresten? eller fisker? undulater?
har du et dyr i det hele tatt så snakker du om deg selv....

eller la meg gjette?....allergisk?

Hvis du tror dyreparken i kr.sand driver dyreplageri,må du jammen meg tro om igjen!!!!
Her blir dyra virkelig godt tatt vare på med stoooore områder å bevege seg på!

ORIGINAL: theGirlnextdoor

ja stakkars.................[:-]

har aldri slått deg at mange av disse dyreparkene tar til seg dyr som er utrydningstruet, eller har vært ulovelig i landet under private hjem? osv...
dyr som blir reddet?

Neida, sitt der å vær trangsynt du.... har du katt forresten? eller fisker? undulater?
har du et dyr i det hele tatt så snakker du om deg selv....

eller la meg gjette?....allergisk?

Og sånn ellers da?[8|]

Back
Topp