Hviiiiilken dag er det idag?

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Haha, noen som har fått med seg at det er "biff og blowjob" dagen?
I dette hus har d vært umulig og ikke få det med seg:p

Blir d biff og blowjob idag? Hehe.

Igjenn?:) tiden går så fort! Husker det var stort oppslag i vg i fjor ang dette:p

Hahahaha, fantastisk dag, her bli det pølsegryte til middag faktisk :D

Skjer ikke.. :p argumentet er at valentine er damenes dag...men ikke i dette huset, så da eksisterer ikke b&b dagen heller.. ;)

Sent from my HTC One V using BV Forum

Skjer ikke.. :p argumentet er at valentine er damenes dag...men ikke i dette huset, så da eksisterer ikke b&b dagen heller.. ;)

Sent from my HTC One V using BV Forum

Husk nå da, at om du ikke har sex med mannen når han har lyst,uansett om du har lyst eller ikke,om du ikke kan gjøre såpass for å glede mannen din så er det noe galt med forholdet!!

(sarkasme altså! Kom bare på en diskusjon på generelt ang om man hadde sex i svangerskapet. Flere der som mente at man nærmest hadde som plikt å gjøre det for mannen. Og hvis man ikke gjorde det,eller kun gjorde det når man selv hadde lyst så var man egoistisk og stakkars mann osv..)

Husk nå da, at om du ikke har sex med mannen når han har lyst,uansett om du har lyst eller ikke,om du ikke kan gjøre såpass for å glede mannen din så er det noe galt med forholdet!!

(sarkasme altså! Kom bare på en diskusjon på generelt ang om man hadde sex i svangerskapet. Flere der som mente at man nærmest hadde som plikt å gjøre det for mannen. Og hvis man ikke gjorde det,eller kun gjorde det når man selv hadde lyst så var man egoistisk og stakkars mann osv..)

I alle dager, jeg og mannen har et fantastisk sexliv vi.. Mener at det er ganske viktig i et forhold, at man kan nyte alle sider og deler av forholdet. :)

Men DU. Da må du jo huske på at om du HAR sex uten at du har lyst - så er du prostituert. ;)

Det visste jeg :P

"liker" komdomeriet på facebook, de la ut en artikkel om det tidligere idag :P

Blir ingenting på mannen her idag. Han jobber borte :P

Jeg er sikkert slem, men når jeg ser at det er Biff&Blowjobdag så gjør det liksom ikke så mye at sambo ligger strak ut med feber :P Han får det sikkert ikke med seg før i mårra :P

Back
Topp