hvetevarmer<3

Mailykke2

Forelsket i forumet
Det må være de beste 69 kr jeg har brukt i hele mitt liv! Dere som har vondt i nakke, bekken, muskler, ol bør løpe til jula å kjøpe en hvetevarmer! Den er fantastisk :D 
Ligger i mikroen i 3 min og gjør virkelig underverker! Kan også fryses om man plutselig skader seg :) super grei sak :)

hørtes ut som en smart ting å ha!

Blir det nesten det samme som en rispute?
 Det var min beste venn under fødselen. Jordmor og barnepleierne måtte løpe og varme den opp hele tiden.
Det var så deilig med noe varmt der smertene av rien satt.
Jeg fikk det fremme nede i magen, så over trusa og nederst på magen hadde jeg den hele tiden.
Ble nesten gal da jeg ikke fikk ha den lenger :-)

~lille nr 2~ skrev:
Blir det nesten det samme som en rispute?
 Det var min beste venn under fødselen. Jordmor og barnepleierne måtte løpe og varme den opp hele tiden.
Det var så deilig med noe varmt der smertene av rien satt.
Jeg fikk det fremme nede i magen, så over trusa og nederst på magen hadde jeg den hele tiden.
Ble nesten gal da jeg ikke fikk ha den lenger :-)

Ja, det kunne høres ut som det er det samme :)
Det er helt fantastisk å kunne ha noe over smertene, min skal iallfall være med på fødselen!

Jeg sydde meg noen risputer for noen år siden. De er supre til stive nkker, vonde rygger m.m. Kjøpte store vaskekluter/ små håndklær. Sydde kanaler i dem og fylte dem 2/3 fulle med ris. Så sydde jeg igjen endene. Gikk raskt og er veldig billig. Fin gave :)

Back
Topp