Hvert på sykehuset

kosemor

Glad i forumet
Skulle Ake litt her og min mor og datter satte utfor på rattkjelke. Mor mi datt av halvveis og frøkna på 4 bremset ikke og hun havnet med panna inn i en gammel plog like ved en stolpe. Var ikke klar over plogen. Blødde helt sykt . Måtte kjøre til sykehuset å sy 5 sting.. Var itillegg veldig travelt på akutten med 3 sykebiler som nettop var kommet inn.. Veldig sterk og tøff jente vi har.. Sa nesten ikke et ord, bedøvelsen var værst.. Nå sitt hu å sover på fanget.. Skal vekke henne noen ganger i natt og prate med henne. Tror ikke det er hjernerystelse , har hvert klar hele tiden og ikke hvert kvalm ell sovnet

åhuff! Stakkar jenta :( God bedring, og får håpe ho slippe hjernerystelse og!

Skal innrømme at jeg knakk sammen og bli likbleik når hu var ferdig med å sy. Så måtte trilles ut i rullestol selv.. Jeg tåler ikke mye og store sår før jeg blir likbleik .. Tror blodtrykket mitt var litt høyt ei stund

Har vekket henne en gang på sofan nå og hun greide å svare på hva svartkatten vår heter, selv om hun var trøtt da hun svarte. Så håper de er like bra som det virker nå

Håper alt står bra til med dere :)

Skulle Ake litt her og min mor og datter satte utfor på rattkjelke. Mor mi datt av halvveis og frøkna på 4 bremset ikke og hun havnet med panna inn i en gammel plog like ved en stolpe. Var ikke klar over plogen. Blødde helt sykt . Måtte kjøre til sykehuset å sy 5 sting.. Var itillegg veldig travelt på akutten med 3 sykebiler som nettop var kommet inn.. Veldig sterk og tøff jente vi har.. Sa nesten ikke et ord, bedøvelsen var værst.. Nå sitt hu å sover på fanget.. Skal vekke henne noen ganger i natt og prate med henne. Tror ikke det er hjernerystelse , har hvert klar hele tiden og ikke hvert kvalm ell sovnet

Ååh uff det er så jævlig når de slår seg i hodet, vanvittig mye blod! :( Aron slo seg for litt siden, slapp heldigvis å sy men så jo ut som en real crime scene etterpå slik han sprella :(

Alt er bare bra med hu nå.. Håper bare hu slipper Unna arr jeg

Back
Topp