Hvert på 2. Kontroll hos legen denne uka

kosemor

Glad i forumet
BT idag 160/90 og 170/100 og spor av blod i urin og 1+ med protein..... Tror neppe jeg går sv. Skapet ut, men noen uker til hadde hvert fint

Blir du lagt inn snart tror du? Jeg hadde og protein i urinen sist, og litt forhøyet blodtrykk i forhold til det jeg har hatt ellers i svangerskapet. Håper du du kommer deg inn på 30 tallet i antall uker før snuppa kommer.

Blir du lagt inn snart tror du? Jeg hadde og protein i urinen sist, og litt forhøyet blodtrykk i forhold til det jeg har hatt ellers i svangerskapet. Håper du du kommer deg inn på 30 tallet i antall uker før snuppa kommer.
Håper jeg kan komme meg til 10. Juli for er da 30 uker

krysser fingrene for at du holder enda noen uker!!! Vær flink til å holde deg i ro og slappe av da! Lykke til

Krysser det som krysses kan for at det ikke skjer noe enda!!

Sniker litt fra august :-). Blodtrykket ditt er jo høyt da men blod og protein i urinen trenger ikke være tegn på svf det kan også være uvi!

Sniker litt fra august :-). Blodtrykket ditt er jo høyt da men blod og protein i urinen trenger ikke være tegn på svf det kan også være uvi!
Høres litt betryggende ut.. Men vet at 2+ på protein og høyt BT sammen er grunn til innleggelse..

Back
Topp