Hverdagstanker

1+1

....
Hei i kveldinga! Sitter og ser på film, alene hjemme. "Baby on board" Passende ;) Ler og griner om hverandre! Hva driver dere med?

Her er bare 2 av 4 guta heima + ein på øvenatting, så her er da kjempe rolig.. Eg og gubben ska prøva å nyta litt lørdagsro og lørdags snacks. Hvertfall han :) eg har ikkje matlyst om dagen....

Mannen og en kompis ser på fotball idag, så jeg har gått å lagt meg. :) er en smule trøtt og sliten idag.

Ligger på sofaen med sambo og ser på fotballfinalen.. Vurderer å legge meg. Skal uansett på jobb i morgen tidlig, så det er vel like greit å finne senga snart;)

Sambo og jeg har barnefri og har vært en tur på musikkfest i Oslo, og på pub med venner. Nå begynte gutta og bli for fulle for min smak, så jeg har vendt nesa hjemover. Det er buss for tog i dag, så det tar vel over dobbelt så lang tid å komme seg hjem, og jeg har lite batteri igjen på mobilen :(

Sitter alene med alle tankene mine i kveld. Mannen drikkes ut i kveld.... Mye tanker når man nettopp har funnet ut at man er gravid igjen :)

Småfurter litt borti soffan mens gubben halvser på denne finalekampen... Aaaaaahhhh jeg syns det ER så kjipt å bruke beste tv tiden på en lørdag til fotball!!! Kunne sett en film eller noe, klokken 23 er jo jeg klar for senga. Det var den lørdagen, liksom....

Småfurter litt borti soffan mens gubben halvser på denne finalekampen... Aaaaaahhhh jeg syns det ER så kjipt å bruke beste tv tiden på en lørdag til fotball!!! Kunne sett en film eller noe, klokken 23 er jo jeg klar for senga. Det var den lørdagen, liksom....

Du er nok ikke alene. Tror mange har det problemet i kveld! Og som fotballenke selv, forstår jeg frustrasjonen din! Jeg "kastet" mannen ut jeg. Så han ser kampen på puben med kameratene sine, så jeg kunne få tven for meg selv ;)

I kveld ser jeg på American Snipe... Møkkafilm nå som hormonene begynner å jobbe i kroppen og jeg er overfølsom... Så trøster meg med Babyverden, nachos og slikt :-P

Jeg og sambo har ligget sammen på sofaen å sett film, jeg har sett crazy stupid love på tv'n, men han har sett en eller annen actionfilm på ipaden :p forskjellig filmsmak her altså, men heldigvis ikke no fotball ;)

Forbereder feiring av toårsdag. Baking, rydding og vasking...trivelig lørdagskveld. Veldig klar for senga nå.

I seng nå etter en altfor dårlig utnyttet kveld. Tentamensrettebunken og de muntlige oppgavene jeg skal lage er fortsatt ikke påbegynt, derimot var jeg blant annet en tur på loftet og så på nyfødt-klærne som var i bruk for 2 år sida. Helt håpløst! Er bare et par uker igjen med jobbing nå, blir usannsynlig digg med sommerfri.

Forbereder feiring av toårsdag. Baking, rydding og vasking...trivelig lørdagskveld. Veldig klar for senga nå.
Det er slitsomt med selskap! So godt, og med god samvittighet :D

Takk for det:D god natt til deg (og alle andre som måtte lese dette) :sleep011

God morgen! Alltid like spent på om jeg våkner og må løpe til toaletten for å kaste opp. Spøy hver dag i noen uker med jenta mi :P Fortsatt fin i formen her. 4+5. Hvordan føler dere dere i dag?

Last edited:
Var i bryllup i går, så hadde ca 55mil å kjøre tur/retur, kjennes ut som at jeg har vært på en skikkelig fyllakule! Ellers er formen fin til nå, litt småkvalm til tider og passe oppblåst! 5+1 :)

Trøtt, trøtt og trøtt. Men det skyldes vel like mye en dårlig natt pga en toåring som hostet til han omtrent brakk seg.. Vært heldig og fått sove til nå da... Satser på at jeg kvikner til når jeg får kroppen litt i gang.

Jeg sitter i sofaen og vil helst sove, men har noen unger å se til så det lar seg ikke gjøre.
Teller timer til natta - ca 9-11 timer igjen...

Jeg sitter i sofaen og vil helst sove, men har noen unger å se til så det lar seg ikke gjøre.
Teller timer til natta - ca 9-11 timer igjen...

Haha! Kjenner igjen den, men litt tidlig å begynne allerede nå :P Ler! Nå skal jeg bake boller med rosin til min farmor på 91 år som ikke klarer å bake gjærbakst lengre. Så blir det luking av et forsømt bed ;)

God morgen! Lillegutt sove hos sin mormor til i dag, så har sovet lenge og uforstyrret. Det var veldig godt og etterlengtet! Deilig! Nå ligger jeg på sofaen og slapper av mer :P

Skal rydde litt i huset, før jeg løper en tur og ender opp hos mamma for å hente gutten min. Så kommer mormor og bestefar på middag :)

Back
Topp