spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Hva slags sminke bruker du til hverdags?
Her går det i mineralpudder og mascara
Her går det i mineralpudder og mascara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi såpass!! Tenker du ser ganske flott ut hver dag jeg har ikke peiling på øyenskygge og eyeliner. Føler jeg bare ser rar ut!Foundation, Concealer, contour& highlight(Lightversjonen), Finishing pudder, rouge, litt(!) bronzing pudder for å fremheve kontur), shimmer highlights, Øyenskygge, eyeliner, øyenbrynsblyant - og skygger, Mascara og leppestift/ Lipgloss
(Liker å stasje meg, og er på jobb hver dag, så må se fresh ut =) )
Høres ut som om jeg er DEN sminkedokka Det ser ikke såååå voldsomt ut som det hørs ut altså, men like rå føle meg bra, og makeup er en viktig del av min hverdag, da jeg også jobber med det på deltid =) Det er masse videoer på Youtube å lære av da, der er det masse tips og ideer =)Oi såpass!! Tenker du ser ganske flott ut hver dag jeg har ikke peiling på øyenskygge og eyeliner. Føler jeg bare ser rar ut!
Eneste gangen jeg har vært ordentlig sminka var da jeg giftet meg trodde hun aldri skulle bli ferdig med å sminke meg!! Ha ha ha! Ble veldig bra daHøres ut som om jeg er DEN sminkedokka Det ser ikke såååå voldsomt ut som det hørs ut altså, men like rå føle meg bra, og makeup er en viktig del av min hverdag, da jeg også jobber med det på deltid =) Det er masse videoer på Youtube å lære av da, der er det masse tips og ideer =)
Hahaha, folk er forskjellige ja Jeg går ikke utenfor døra uten sminke :-O Hihi.... Sikker på du er nydelig uten sminke og!1 <3Eneste gangen jeg har vært ordentlig sminka var da jeg giftet meg trodde hun aldri skulle bli ferdig med å sminke meg!! Ha ha ha! Ble veldig bra da
Ho ho! Mulig. Men jeg er avhengig av å iallfall dekke ansiktet med litt mineralsminke. Har helt forferdelig hud om dagenHahaha, folk er forskjellige ja Jeg går ikke utenfor døra uten sminke :-O Hihi.... Sikker på du er nydelig uten sminke og!1 <3
Mange får problemhud på høsten :-/ Det er kjedelig.. Jeg er ekstra nøye på rens og vask og kremer på høsten, pleier å gå greit.. =)Ho ho! Mulig. Men jeg er avhengig av å iallfall dekke ansiktet med litt mineralsminke. Har helt forferdelig hud om dagen
Hva bruker du da? Hvor kjøper du det?Mange får problemhud på høsten :-/ Det er kjedelig.. Jeg er ekstra nøye på rens og vask og kremer på høsten, pleier å gå greit.. =)
Av rens bruker jeg noe som heter Skin Care Collection, fra Sonya (Forever LIving). Der er det Toning, rens, scrub, serum og dag-krem =) Har prøvd masse forskjellige merker, men falt pladaske for det da jeg fikk teste det av ei venninne. =)Hva bruker du da? Hvor kjøper du det?
Er det dyrt?Av rens bruker jeg noe som heter Skin Care Collection, fra Sonya (Forever LIving). Der er det Toning, rens, scrub, serum og dag-krem =) Har prøvd masse forskjellige merker, men falt pladaske for det da jeg fikk teste det av ei venninne. =)
Av sminke bruker jeg så mye forskjellig, at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang
Husker ikke hvor mye det kom på ,ed hele kitet, var litt over 1000,- tror jeg.. Det har holdt i tre evigheter og litt til!!!Er det dyrt?
Hvilke av hans produkter bruker du??Hverdags sminke blir det fort kun mascara om jeg ikke har vippeextention som nå til jobb/festligheter blir det consealer,foundation,rouge,mascara og eyeliner
Jeg er også veldig nøye med ånrense huden min hver dag bruker Ole Henriksen sine produkter,gull verdt
DisseHvilke av hans produkter bruker du??