Hverdagsmust....

Insania

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Har dere noen ting som dere bare MÅ gjøre hver dag?
Jeg MÅ lese horoskop, ikke for at jeg tror blindt på det men fordi jeg synes det er gøy. :)

Dusje :o må ha rennende vann over kroppen i minimum 30sek før jeg klarer å virke, uansett :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Denne må jeg faktisk tenke på... er garantert noe der som jeg ikke kommer på nå ;)

Cola zero e min last!
Må ta medisinane mine morgen og kveld.

Android appen på SG S5

Neee... bortsett fra de helt nødvendigste tinga som å gå på do og spise så tror jeg ikke at jeg har noe jeg MÅ... Vil helst innom dusjen daglig, men ingen krise om vi f.eks er på hyttetur eller noe..

Lese nyheter... Avhengig!!! Sol, NRK, Nettavisen, vg, Dagbladet, Aftenposten,tv2, klikk, kk, varden, pd, ta, groruddalen....

Venter lillesøster 5.Oktober

Sjekke Svangerskaps-appen, bare for å se at det har gått en dag til og at det er en dag mindre til termin :P Hver dag! Har sikkert lest alt som står der 15 ganger, men gjør det likevel igjen og igjen ;)

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Nei, trukke det? Synes det er godt med litt alenetid ved kjøkkenbordet. Merker at jeg ble litt stressa når jeg jobba og mannen kom hjem "for tidlig" :) Nå er jeg jo sykmeldt og har plenty med alenetid.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jepp! Der bikket klokken 00:01 og i følge appen har jeg nå gjennomført 234 av 283 dager av svangerskapet. Eller rett og slett 82,4%. Jeg har 50 dager igjen til termin. Det betyr at jeg er en dag nærmere enn i går! :D hahaha Herlig!!! :D

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Back
Topp