soffy81
Elsker forumet
Ja hva er det for deres minier???
Jeg er nysgjerrig!!!![:D][:D][:D]
Her i huset er det DEFINITIVT smokkene i senga!!!!!!
Ja, for det er ikke vanlige smokker altså!!
De er magiske nemlig!!
Selvlysende!!!
Og det er ikke en, men TO!!!!!
Jeg kjøpte dem på ebay og det var et av mine beste kjøp ever!!!!
Jeg gjør ferdig hele kveldsstellet, pupp og alt....så setter jeg mini på golvet så han kan se lampa i loftstua vår, og "lader opp" de selvlysende smokene hans....han jubler!!!! Hviner av fryd, klapper og ler[:D]
Så puttes han i seng under dundyna si, og ligger der og smatter på den ene smokken og snur og vender på den andre og prøver å finne ut hvordan den også skal få plass i munnen samtidig......skjønningen min

Og vips så sovner han uten en eneste lyd[:D]
Jeg er nysgjerrig!!!![:D][:D][:D]
Her i huset er det DEFINITIVT smokkene i senga!!!!!!
Ja, for det er ikke vanlige smokker altså!!
De er magiske nemlig!!
Selvlysende!!!
Og det er ikke en, men TO!!!!!
Jeg kjøpte dem på ebay og det var et av mine beste kjøp ever!!!!
Jeg gjør ferdig hele kveldsstellet, pupp og alt....så setter jeg mini på golvet så han kan se lampa i loftstua vår, og "lader opp" de selvlysende smokene hans....han jubler!!!! Hviner av fryd, klapper og ler[:D]
Så puttes han i seng under dundyna si, og ligger der og smatter på den ene smokken og snur og vender på den andre og prøver å finne ut hvordan den også skal få plass i munnen samtidig......skjønningen min

Og vips så sovner han uten en eneste lyd[:D]

Han er ekstra søt når han skal susse på alt eller vise hvor god han er. Han susser på kosen sin, bamsene sine, dukke på HS (ja, han likte den [8D]) og mammaen, selvfølgelig.