Hverdagslykke.......

soffy81

Elsker forumet
Ja hva er det for deres minier???
Jeg er nysgjerrig!!!![:D][:D][:D]

Her i huset er det DEFINITIVT smokkene i senga!!!!!!
Ja, for det er ikke vanlige smokker altså!!
De er magiske nemlig!!
Selvlysende!!!
Og det er ikke en, men TO!!!!!

Jeg kjøpte dem på ebay og det var et av mine beste kjøp ever!!!!
Jeg gjør ferdig hele kveldsstellet, pupp og alt....så setter jeg mini på golvet så han kan se lampa i loftstua vår, og "lader opp" de selvlysende smokene hans....han jubler!!!! Hviner av fryd, klapper og ler[:D]

Så puttes han i seng under dundyna si, og ligger der og smatter på den ene smokken og snur og vender på den andre og prøver å finne ut hvordan den også skal få plass i munnen samtidig......skjønningen min

Og vips så sovner han uten en eneste lyd[:D]

ååååh, det hørtes utrolig herlig ut [:)][:)][:)]

Høydepunktet her er når jeg kommer inn på rommet på morgenen å hun sitter å smiler lurt til meg [;)]
Når hun har tøyset nok og jeg får løfte henne opp og vi ser på bildene av henne som baby som henger på veggen..

Hun lyser av glede og sier " seeeee, deeeidi" <3 <3 <3

Sigrid lyser opp av glede når hun ser storesøsteren sin

Hyler av glede når Astrid ser oppi vogna når Sigrid har våknet fra dupp[:)]
Sigrid er rett og slett avhengig av storesøsteren sin(og kosepleddet)

Alt han gjør, egentlig. Han er ekstra søt når han skal susse på alt eller vise hvor god han er. Han susser på kosen sin, bamsene sine, dukke på HS (ja, han likte den [8D]) og mammaen, selvfølgelig. 

ÅÅÅÅÅÅ, herreguuud, nå smeltet mammahjertet mitt!!! Om du skulle finne på å kjøpe flere, shopper du til meg også da? [:D] Jeg har null peil på e-bay [&:]

Men ja, hverdagslykke... Tjaaah, han elsker å krabbe og flykte fra meg mens jeg tramper etter og knurrer "Nå kommer jeg og tar deg" med monsterstemme [8D] Og når han sitter i vogna og furter, blir han overlykkelig med en gang jeg kommer "trampende" med hånden min, nærmere og nærmere, og sier "Nå kommer jeg og tar deg" [:D] Og så kiler jeg han litt, og da fniser han skikkelig [:D]

Og så forguder han storebroren sin, lyser opp hver gang han kommer tilbake fra faren sin. Og storebroren får han ALLTID til å le! [:D]

Og ekelte ganger jeg kommer for å plukke han opp fra sengen, kommer det et latterhvin og litt vill jubel idet jeg kommer inn døren. Og så har han DET rampetrynet!!! [:D][:D][:D]

Back
Topp