Hverdagsgleder :D

Leontodon

Forumet er livet
VIP
Hva gleder du deg over i hverdagen? Del det her :D

Idag gleder jeg meg over en stor kanne nytraktet kaffe, traktet på nykvernede kaffebønner :happy112Det er den sorten luksus jeg ikke kan unne meg hver dag (dyyyyrt), men som da smaker desto bedre når jeg tar meg råd.

Sol og fjelluft. :)

Deilig trilletur med tre blide barn, og koselig kaffeslarv med naboen etterpå.

Jeg gleder meg over at snuppa er så glad og skravlete hver morgen :D Og idag er jeg glad fordi det virker som forkjølelsen hennes holder på å slippe taket :D

Kanskje ikkje ein kvardagsglede, men eg gleder meg over at brystbetennelsen holder på å gå over. Halve brystet er fremdeles rødt, men smerten under amming er over :):):

Kanskje ikkje ein kvardagsglede, men eg gleder meg over at brystbetennelsen holder på å gå over. Halve brystet er fremdeles rødt, men smerten under amming er over :):):

Synes det høres ut som en fin glede jeg :)

Jeg definerer hverdagsgleder som de små tingene, ikke vinne i lotto glede, men kanskje 50 kr på flaxlodd glede hehe

Ha! Jeg gleder meg faktisk over veldig mye!
-Når jeg krøller meg oppi sofaen med 45kg varm hund trykt inn mot vonde bekkenet mitt og vi begge sovner.
-Når Irmelin sovner på fanget mitt med pupp i munn og jeg vet at akkurat nå kunne hun ikke ha det bedre.
-Når jeg henter Alva i bhg og hun kommer springende mot meg og kaster seg rundt halsen min og roper MINE MAMMA!!
-SNØ!
-Kaffe
-Når mannen min ikke har migrene.
-Et deilig varmt teppe!
-Hundre andre ting!

Synes det høres ut som en fin glede jeg :)

Jeg definerer hverdagsgleder som de små tingene, ikke vinne i lotto glede, men kanskje 50 kr på flaxlodd glede hehe
Okei, eg tenker små gleder i kvardagen, som skjer meir enn ein gong :) som det å legge seg nydusja med nye sengekle på osv :)

Nytraktet kaffe og forholdsvis blid baby :)

Okei, eg tenker små gleder i kvardagen, som skjer meir enn ein gong :) som det å legge seg nydusja med nye sengekle på osv :)
Det var sånn jeg forsto deg :)

Jeg gleder meg over grønn te og Pepsi Max :p
Jeg kribler litt i magen når jeg skal finne det frem/lage det? :p Rare greier.
Men jeg er generelt glad i god mat og drikke, og prøver å skjerpe meg om dagen.
5-6 kilo opp på et par mnd nå! (Ikke hverdagsglede, nå sklir det ut.)

Ellers blir jeg glad av å få pakker i posten! Jeg er en flittig bruker av eBay, så det dukker støtt og stadig opp noe - og mange ganger aner jeg ikke hva det er før jeg åpner ;)
Og sol! Det er så fin vårsol om dagen! Og fuglene kvitrer og alt er fint :D

Våren er den beste årstiden :D

Våren er deilig ja. Gleder meg over at du kan se asfalten igjen når man er ute å triller, og hestehoven som titter opp i grøfta. Gleder meg også over tiltagende fuglekvitter og lyden av vann som smelter. <3

Hver tirsdag gleder jeg meg til person of interest. Jeg elsker å legge meg i bybyttet sengetøy.

Jeg gleder meg sjeldent til noe stort for det blir jeg bare skuffet av. Jeg føler likevel glede hvis jeg slår på tv'en ig ser det er to feiende episoder ;)

I dag var det en koselig prat på sengekanten med storebror. :)
Ikke ofte det blir det dessverre men det må nok gjentas.

Sjokoladen jeg nettopp har spist var og gledelig, dog med en liten bismak :p

Trilleturer, og kvalitettid med familien. og strikke og hekle tia mi. venner, både her og de jeg har der jeg bor.

Baby som lurte deg med at han sov tett inntil deg, men som plutselig begynner å seie da ta da, radarau :)

Å se hvor blid lillefrøkna mi er dagen lang, hvor søt og snill ho er. Og at jeg har en samboer som gir komplimenter daglig!! Det er hverdagslykke, to blide familiemedlemmer :)

Back
Topp